- نوشته شده توسط:
پیام سپاهان
-
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۴
پیام سپاهان - رئیس ادارۀ استعدادهای درخشان ادارهکل آموزشوپرورش استان اصفهان گفت: ارتقای کیفیت آموزشی، پژوهشی و پرورشی مدارس سمپاد نخستین راهبرد اداره استعدادهای درخشان در سال تحصیلی آینده است و بر همین اساس مجموعهای از برنامههای هدفمند طراحی شده که بهتدریج در طول سال تحصیلی به مرحله اجرا درخواهد آمد.
پیام سپاهان - رئیس ادارۀ استعدادهای درخشان ادارهکل آموزشوپرورش استان اصفهان گفت: ارتقای کیفیت آموزشی، پژوهشی و پرورشی مدارس سمپاد نخستین راهبرد اداره استعدادهای درخشان در سال تحصیلی آینده است و بر همین اساس مجموعهای از برنامههای هدفمند طراحی شده که بهتدریج در طول سال تحصیلی به مرحله اجرا درخواهد آمد.
به گزارش ادارۀ اطلاعرسانی و روابطعمومی ادارهکل آموزشوپرورش استان اصفهان، حمیدرضا رحیمی، رئیس ادارۀ استعدادهای درخشان این ادارهکل با تأکید بر مأموریتمحوری مدارس سمپاد و ضرورت ارتقای مستمر آنها اظهار داشت: مدارس استعدادهای درخشان با شعار «هر نیاز کشور، یک سمپادی آماده اثرگذاری» موظفند کیفیتهای برنامههای خود را در مسیر تربیت آیندهسازانی که خدمت به کشور را رسالت خویش میدانند افزایش دهند و در این مأموریت خطیر سربلند باشند.
وی با تشریح اولویتهای آموزشی و تربیتی سال جدید افزود: ارتقای کیفیت آموزشی، پژوهشی و پرورشی مدارس سمپاد نخستین راهبرد اداره استعدادهای درخشان در سال تحصیلی آینده است و بر همین اساس مجموعهای از برنامههای هدفمند طراحی شده که بهتدریج در طول سال تحصیلی به مرحله اجرا درخواهد آمد.
رحیمی با اشاره به گستره مأموریت این اداره و توجه به استعدادهای سراسر استان تصریح کرد: از آنجا که فعالیتهای ادارۀ استعدادهای درخشان محدود به مدارس سمپاد نیست، توسعه طرحهای ویژه برای ایجاد فرصت برابر یادگیری در میان دانشآموزان مستعد مدارس عادی و سایر مدارس استان بهعنوان یک اولویت دنبال خواهد شد و برنامههای متنوعی در این حوزه تدارک دیده شده است.
رئیس ادارۀ استعدادهای درخشان ادارهکل آموزشوپرورش استان اصفهان با جمعبندی محورهای کلان اداره استعدادهای درخشان خاطرنشان کرد: دستیابی به اهداف یادشده نیازمند همافزایی و مشارکت مدیران، معلمان و خانوادهها است و این همراهی میتواند زمینهساز ارتقای سطح علمی، پژوهشی و تربیتی دانشآموزان در سراسر استان اصفهان باشد.
انتهای پیام/
تا کنون هیچ نظری ارسال نشده است ...