شنبه ۶ تير ۱۴۰۵

گفتگو

خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت

خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت
پیام سپاهان - فارس / مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در پی افزایش خروجی سد زاینده‌رود آب فردا در ساعات اولیه و پس از عبور از شهر اصفهان و نیز بعد از آبگیری شبکه‌های ...
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - فارس / مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در پی افزایش خروجی سد زاینده‌رود آب فردا در ساعات اولیه و پس از عبور از شهر اصفهان و نیز بعد از آبگیری شبکه‌های آبیاری، توزیع آب کشاورزی و باغات از طریق کانال‌های منشعب توسط شرکت میراب زاینده‌رود آغاز می‌شود.
منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: در پی افزایش خروجی سد زاینده‌رود طی ساعات آخر شب دیروز جمعه و بامداد امروز برای تأمین آب باغات، کشاورزی و محیط‌زیست در حوضه آبریز زاینده‌رود، جریان آب پس از گذشتن از مسیر باغ‌بهادران و باغشاد بعدازظهر امروز به سد چم آسمان می‌رسد.
وی افزود: آب فردا در ساعات اولیه و پس از عبور از شهر اصفهان و نیز بعد از آبگیری شبکه‌های آبیاری در مسیر و بر اساس برنامه مصوب کارگروه سازگاری با کم‌آبی و هماهنگی با صنوف کشاورزان، توزیع آب کشاورزی و باغات از طریق کانال‌های منشعب توسط شرکت میراب زاینده‌رود آغاز می‌شود.
شیشه‌فروش گفت: هم اینک حجم سد زاینده‌رود ۶۰۷ میلیون مترمکعب است.


نظرات شما