دوشنبه ۱ تير ۱۴۰۵

اجتماعی

رفع تصرف هشت هزار مترمربع از اراضی ملی ده‌نسا وردشت سمیرم

رفع تصرف هشت هزار مترمربع از اراضی ملی ده‌نسا وردشت سمیرم
پیام سپاهان - هشت هزار مترمربع از اراضی ملی ده‌نسا وردشت سمیرم رفع تصرف شد.
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - هشت هزار مترمربع از اراضی ملی ده‌نسا وردشت سمیرم رفع تصرف شد.

پیام سپاهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان ؛فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمیرم گفت: با هدف صیانت از اراضی ملی، یک فقره تصرف غیرمجاز به مساحت ۸ هزار مترمربع شناسایی و پس از طی مراحل قانونی رفع تصرف شد.
مهدی بختیار افزود: متصرفان اقدام به غرس ۲۵۰ اصله نهال یک‌ساله در این عرصه کرده بودند که با دستور قضایی و حضور فرماندهی و ماموران پاسگاه انتظامی بخش وردشت، عملیات رفع تصرف با موفقیت انجام شد.


نظرات شما