پیام سپاهان

آخرين مطالب

نارضایتی شهروندان در ارائه خدمات نامطلوب سامانه 118 مخابرات کاشان/مسئولان پاسخگو نیستند اجتماعی

نارضایتی شهروندان در ارائه خدمات نامطلوب سامانه 118 مخابرات کاشان/مسئولان پاسخگو نیستند
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان -

پیام سپاهان


گروه استان‌ها - اعمال تغییرات در ارائه خدمت سامانه 118 مخابرات موجب نارضایتی مردم شده است در حالی که مسئولان در این زمینه پاسخگو نیستند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، سامانه 118 مخابرات یکی از سامانه‌های پرکاربرد است که عموم مردم برای کسب اطلاع از شماره ثابت پس از ارائه مشخصات مشترک مورد نظر خود به اپراتور شماره مد نظر خود را دریافت می‌کنند و این موضوع برای شهروندان از اهمیت بسیار زیادی برخودار است.
متأسفانه در روزهای گذشته این سامانه با تغییراتی که در آن ایجاد شده است موجب نارضایتی شهروندان کاشانی شده به نحوی که مشکلات متعددی را برای سامانه 118 مخابرات عنوان می‌کنند و همین موضوع موجب نارضایتی شهروندان از کاربردی‌ترین سامانه مخابرات شده است.
این تغییرات در حالی اتفاق افتاد که هیچ اطلاع‌رسانی قبلی در این زمینه از سوی اداره مخابرات شهرستان کاشان صورت نپذیرفت و هنوز علت این تغییر رویه پاسخگویی برای عموم شهروندان کاشانی بی‌پاسخ مانده است و همین موضوع و عدم پاسخگویی شفاف مسئولان نارضایتی ایجاد کرده است.
محمد یکی از شهروندان کاشانی ضمن انتقاد از رویه پاسخگویی سامانه 118 مخابرات اظهار داشت: پیش از این تغییرات زمان انتظار برای پاسخگویی بسیار پایین و در حد حداکثر پنج ثانیه بود و همواره به هر شماره‌ای که نیاز داشتیم با ارائه مشخصات مشترک مورد نیاز اپراتور شماره مد نظر را ارائه می‌کرد.
وی با بیان اینکه در شرایط حاضر مدت زمان انتظار برای پاسخگویی اپراتور گاها به دو دقیقه می‌رسد، افزود: این موضوع بدین معنی است که باید برای ارتباط با اپراتور گاها تا دو دقیقه پشت خط منتظر بود و این موضوع خارج از عرف و نامتعارف است که برای اطلاع از یک شماره تلفن چندین دقیقه معطل شد.
این شهروند کاشانی با بیان اینکه این موضوع به این مرحله محدود نمی‌شود، ابراز داشت: پس از اتصال به اپراتور اکثر مواقع شماره ای که مد نظر ما است در سیستم اطلاعاتی سامانه 118 وجود ندارد در حالی که این موضوع در گذشته بسیار کم و نادر بود که سامانه 118 مخابرات شماره مشترکی را نداشته باشد.
علی یکی از دارندگان واحدهای صنفی در شهرستان کاشان است؛ وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه تا پیش از اعمال تغییرات در سامانه 118 مخابرات شماره ثابت مغازه با ارائه مشخصات قابل دریافت بود، اظهار داشت: با اعمال تغییرات شماره ثابت مغازه از سامانه 118 حذف شده است.
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی:‌ زیرساخت‌های مخابراتی و برق برای برگزاری انتخابات تقویت شودتوضیحات آذری جهرمی درباره باتری‌ دکل‌های مخابراتی و قطعی برقگزارش تسنیم نتیجه داد/ دکل مخابراتی در منطقه چالیمار شهر ایلام نصب شد وی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته متوجه شدم برای قرار گرفتن شماره ثابت در سامانه 118 مخابرات باید سالانه حق اشتراک پرداخت کنم، افزود: این موضوع برای من بسیار ناراحت کننده است چراکه از هر طریقی که بتوانند می‌خواهند از مردم پول بگیرند.
این دارنده واحد صنفی با بیان اینکه موضوع حذف شماره واحد صنفی خود از سامانه 118 مخابرات را بر اساس اعلام چند مشتری خود متوجه شدم، ابراز داشت: دلیل این اقدام مخابرات شهرستان کاشان برای من و بسیاری دیگر از شهروندان کاشان مبهم و بی‌پاسخ مانده است و امیدواریم به این وضعیت سر و سامان ببخشند.
زهرا دیگر شهروند کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان با بیان اینکه بر اساس شنیده‌ها تماس با سامانه 118 مخابرات از این پس رایگان نیست، اظهار داشت: در صورت صحیح بودن این موضوع با این شیوه پاسخگویی و معطل کردن شهروندان در ارائه شماره مد نظر آنان هزینه‌های زیادی به مردم تحمیل و سود قابل توجهی عاید مخابرات می‌شود.
وی با بیان اینکه این موضوع لازم است از سوی مسئولان ساماندهی و تعیین تکلیف شود، افزود: مسئولان باید در راستای خدمات به شهروندان اقدامات لازم به منظور تسهیل در خدمات را تقویت کنند نه آنکه با اجرای چنین طرح‌هایی بیش از پیش به زحمت بیفتند و قید دریافت خدمات را بزنند.
این شهروند کاشانی با بیان اینکه شنیده شده سامانه 118 مخابرات شهرستان کاشان به صورت متمرکز استانی شده است، ابراز داشت: این کار به نظر من کار غلطی است چراکه یک اپراتور در استان اصفهان چگونه می‌تواند شماره صحیح از مشترک مورد نظر ما در یکی از نقاط کاشان ارائه دهد؟
وی با بیان اینکه این موضوع مصداق بی‌تدبیری مسئولان است، گفت: لازم است مسئولان در این زمینه علاوه بر تدبیر ویژه در راستای رفع مشکلات پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند و با رفع اقدامات عاجل در راستای رفع مشکلات شهروندان در این زمینه گام برداشته باشند.
علی هاشمی طاهری نیز در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان با بیان اینکه بنده و دیگران با سامانه 118 مخابرات تماس گرفتیم و از مشکلات آن مطلع هستیم، اظهار داشت: اگر یک مسئول عُرضِه ارائه خدمات ندارند، چگونه انتظار دارند از حق مصلم خود در دریافت خدمات بگذریم؟
وی چرا باید وضعیت ارائه خدمت در سامانه 118 مخابرات در این شرایط قرار گرفته باشد؟، افزود: این موضوع باید به کدام یک از مسئولان منتقل شود؛ بروز چنین مشکلاتی نشان از بی‌لیاقتی یک مسئولان در هر رده منطقه یا استانی است و مردم از این وضعیت ناراضی هستند.
رئیس شورای شهر کاشان با بیان اینکه اپراتورها به آدرس‌ها ناآشنا هستند، ابراز داشت: با ارائه آدرس به اپراتور سامانه 118 مخابرات اپراتور اعلام بی‌اطلاعی از آدرس مذکور می‌کند و این جای تعجب است و مدیران کل استان اصفهان لازم است برای ساماندهی وضعیت موجود به مدیران شهرستان کاشان تفویض اختیار کنند.
وی با بیان اینکه سامانه 118 مخابرات در شهرستان کاشان به صورت متمرکز استانی شده است، گفت: منطقه کاشان و آران و بیدگل بیش از 500هزار جمعیت دارد و مردم بعد از چند دقیقه معطلی پاسخ دریافت نمی‌کنند و اپراتور نیز به جای پاسخگویی تلفن را قطع می‌کند و این موضوع جای خجالت دارد.
هاشمی طاهری با بیان اینکه لازم است مسئولان استانی در این زمینه اقدامات عاجل در راستای رفع مشکلات داشته باشند، تصریح کرد: یک موضوع بسیار ساده در شهرستان کاشان به یک چالش تبدیل شده است و متأسفانه اپراتورها نیز در ارائه خدمات به شهروندان اطلاعات کافی ندارند.
به گزارش تسنیم؛ پیگیری های متعد خبرنگار تسنیم در این زمینه از سوی رئیس مخابرات شهرستان کاشان راه به جایی نداشت و وی حاضر به پاسخگویی نشد.
انتهای پیام/801/ش

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/318528/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

آغاز رقابت داوطلبان نوبت اول کنکور 1403 در رشته علوم تجربی

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس

لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)

3200مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

عشق زندگی می بخشد

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید!

ایمیل اشتباه اپل به مشتریان آیفون، خبرساز شد

به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 منتشر شد

آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟

دوربین مخفی از پشت پرده کمبود شیرخشک/ ویدئو

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان

مشارکت 256 نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات

حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان

نیاز به 6 هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان

میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود

بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری

تصویب بیش از 50 مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان

برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه 7 اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت 1403

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان

هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است

اجرای 29 ویژه برنامه در منطقه 8 ویژه هفته فرهنگی اصفهان

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

داستانک/ انسان های بازنده

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

ماجرای خاوری که در سیل اردستان زیر آب ماند

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

اتخاذ بیش از 50 مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان

نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

50 مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد