پیام سپاهان
تامین زمین 200 مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
شنبه 8 ارديبهشت 1403 - 19:27:09
پیام سپاهان -

پیام سپاهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد گفت: تا کنون زمین به بیش از 200 خانوار مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و 4 فرزند زیر 20 سال به شکل سه دانگ به نام مادر و سه دانگ به نام پدر در شهرستان نجف‌آباد اختصاص یافته است.
مرتضی فولادی با اشاره به اینکه بیشترین ثبت نامی‌های بخش مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این حوزه از شهر‌های نجف آباد، جوزدان، دهق، علویجه، کهریز سنگ و گلدشت بوده اند افزود: در شهر‌های دهق و علویجه تأمین زمین شده و در شهر گلدشت، حدود 23 هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهر الحاق شده و طرح تفکیکی آن در دست تهیه است.
وی گفت: خانوار‌هایی که مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در قسمت جوانی جمعیت ثبت نام کنند.
مرتضی فولادی افزود: براساس ماده 3 و 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خانواده‌هایی که فرزند سوم و بیشتر آنها از 24 مهر سال 1400 به بعد متولد شده باشند همچنین به خانواده‌های دارای چهار فرزند کمتر از 20 سال، زمین حداکثر 200 متر مربعی اختصاص می‌یابد.
وی گفت: اگر قیمت زمین از یک میلیارد و 170 میلیون تومان بیشتر باشد دولت می‌تواند زمین را به طور مشاعی به دو یا چند نفر واگذار کند و یا حتی مابقی را به قیمت کارشناسی روز از متقاضی دریافت کند.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد ادامه داد: بیش از هزار و 400 خانواده دارای فرزند سوم و بیشتر مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و بیش از 500 خانواده دارای چهار فرزند کمتر از 20 سال در این شهرستان ثبت نام کرده‌اند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/845059/تامین-زمین-200-مشمول-جوانی-جمعیت-در-نجف-آباد
بستن   چاپ