پیام سپاهان
خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 - 13:01:08
پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در این مدت همچنین اردستان با 29 میلی متر، زواره 27.9 دهم میلی متر، مهاباد 25 میلی متر، دهاقان با 22، بادرود و خوانسار با 21، اردستان و گلپایگان با 20، چادگان با 18، کاشان و مهاباد با 14، شهرضا با 18.
2 دهم میلی متر، نطنز با 16 و فریدونشهر با 11 میلی‌متر، پادنای علیا با 12 و مبارکه با 10.3 دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی استان اصفهان را در این مدت داشته اند.
لیلا امینی، میزان بارش باران را در شهر اصفهان 5 میلی متر دانست و افزود: در پی بارندگی‌ها چند مورد وقوع سیل در راه‌های اصلی خور و بیابانک، زواره، خوانسار، نایین، اردستان و مناطق شرقی و شمالی استان گزارش شده است.
وی همچنین با اعلام صدور هشدار سطح نارنجی در استان گفت: نحوه فعالیت این سامانه امروز به صورت ابرناکی گاهی، مه آلود، گاهی وزش تند باد لحظه ای، بارش باران، رگبار بهاری و احتمال رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ وتنش دمایی پیش بینی می‌شود.
لیلا امینی اوج فعالیت این سامانه را تا بعدازظهر و در مناطق شمال و شرق و تاحدودی جنوب استان دانست و افزود: با خروج تدریجی این سامانه از استان دمای هوا کاهش می‌یابد.
وی پیش بینی کرد: سامانه بارش‌جدیدی از هفته آینده وارد استان خواهد شد.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/844454/خورو-بیابانک-رکوردار-بارندگی‌های-استان-اصفهان
بستن   چاپ