پیام سپاهان
پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 - 12:06:38
پیام سپاهان - مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد ایزو 9001 و 10004 مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مستریان شد.
ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موفقیت این سازمان در دریافت دو گواهینامه استاندارد اظهار کرد: این گواهینامه‌ها نشان‌دهنده تلاش‌های پیوسته و تعهد کارکنان این سازمان در راستای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده است.
وی افزود: استانداردهای ایزو 9001 و 10004 از جمله استانداردهای بین‌المللی مربوط به مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان است که ایزو 9001 به ایجاد و اجرای سیستم مدیریت کیفیت در سازمان‌ها و ایزو 10004 به اندازه‌گیری و ارزیابی رضایت مشتریان می‌پردازد.
مدیرعامل این سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با انجام اقدامات متنوع و جدی، به استانداردهای بین‌المللی مربوط به مدیریت کیفیت رسیده و مورد تأیید مؤسسات معتبر قرار گرفته است.
توکلی ادامه داد: این دستاورد نشان از پیگیری سازمان برای ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان است.
وی تصریح کرد: ما به‌عنوان یک سازمان خدماتی، به دنبال جذب سرمایه‌های مادی و انسانی شهروندی و ایجاد ارزش افزوده برای جامعه هستیم و این دستاورد نشان از پیگیری ما برای ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان دارد.
مدیرعامل این سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اصول یادشده، تمام کارکنان سازمان موظف هستند نهایت تلاش خود را در راستای نیل به اهداف مورد اشاره و بهبود مستمر فرایندهای سازمان به‌کار گیرند.
توکلی با اشاره به بهبود مداوم خدمات در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان بیان داشت: این اقدامات شامل بهره‌گیری از دانش و تجربه‌های تخصصی، ایجاد فرآیندهای بهینه و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط سازمان است.
وی تاکید کرد: تلاش‌های مداوم و تعهد به بهبود کیفیت و ارائه خدمات عالی در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان، نشان از تمرکز بر رضایت مشتریان و پیگیری اهداف مدیریت کیفیت در این سازمان دارد.
کد خبر 746827

http://www.sepahannews.ir/fa/News/843786/پایانه‌های-مسافربری-اصفهان-موفق-به-کسب-گواهینامه-مدیریت-کیفیت-و-ارزیابی-رضایت-مشتریان-شد
بستن   چاپ