پیام سپاهان
بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 - 20:51:30
پیام سپاهان -

پیام سپاهان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه شورای تأمین مسکن این شهرستان گفت: 191 هکتار زمین درقالب هفت هزار و 179 قطعه در سطح شش روستای کهریزه شیخان، حمزه آباد، دوستعلی، یوسفکند، پیربله و لاچین این شهرستان الحاق به محدوده شده و آماده تحویل به متقاضیان مسکن برای ساخت و ساز و خانه دار شدن مردم است.
حسن عباسی افزود: این زمینها تا خرداد ماه در این روستاها به متقاضیان واگذار و برای هر واحد هم 350 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با رعایت عدالت به روستائیان پرداخت می شود.
عباسی اظهار کرد: همچنین در شهر گوگ تپه دو هزار و 77 قطعه و شهر خلیفان 133 قطعه تا خرداد ماه به متقاضیان واگذار می شود و نهضت عظیمی در این خصوص در شهرستان صورت خواهد گرفت.
وی، با بیان اینکه تأمین مسکن یکی از سیاستهای دولت سیزدهم است، گفت: هرقطعه زمین بسته به تعداد متقاضیان به یک یا چند نفر واگذار خواهد شد.
فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت تعاونی های مسکن اضافه کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید نسبت به بررسی وضعیت تمامی تعاونیهای مسکن و حل مشکلات و معرفی افراد متخلف با هدف کمک به حل مشکلات آنها و تکمیل ساخت و سازها اقدام کند.
عباسی تصریح کرد: وضعیت اجاره و ودیعه مسکن در سطح شهرستان مردم را دچار گرفتاری کرده و لازم است همه دستگاهها نسبت به انجام وظیفه در راستای کمک به تولید مسکن و بهبود وضعیت اجاره تلاش کنند.
در ادامه جلسه مشکلات برخی از تعاونی های مسکن با حضور مدیران عامل، اعضا و رؤسای اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اداره راه و شهرسازی بررسی شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/843652/بیش-از-هفت-هزار-قطعه-زمین-در-روستاهای-مهاباد-آماده-تحویل-به-متقاضیان-مسکن
بستن   چاپ