پیام سپاهان
تقاضای زیاد سری Pura 70 هواوی اپل را در بازار چین به چالش می‌کشد؟
يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 - 20:48:55
پیام سپاهان - ترنجی / رونمایی سری Pura 70 خبر خوبی برای علاقه‌مندان این برند است. اما همچنین می‌تواند برای اپل به عنوان یک چالش بزرگ در بازار چین، محسوب شود. در حالی که گوشی های پرچمدار جدید هواوی، به این برند کمک می‌کنند تا بتواند موقعیت خود را در بازار حفظ کند، ممکن است باعث کاهش فروش اپل شوند. آیا تقاضای زیاد سری Pura 70 هواوی، در نهایت تبدیل به چالش بزرگی برای اپل خواهد شد؟
احتمالا فروش سری Pura 70 هواوی بیش از 10 میلیون دستگاه خواهد بود
گزارش مفصلی منتشر شده که نشان می‌دهد تقاضای زیاد سری Pura 70 هواوی چگونه می‌تواند در بازار چین، تهدید بزرگی برای اپل باشد. تحلیلگران می‌گویند که سری جدید گوشی های پرچمدار هواوی، احتمالا تا پایان سال جاری میلادی، فروش 10.4 میلیونی را ثبت خواهد کرد. این میزان فروش، بسیار بیشتر از سری Huawei P60 است. هواوی در سال گذشته میلادی توانست تنها 1.8 میلیون دستگاه از سری P60 را به فروش رساند. البته، تلفن های هوشمند سری Mate 60 در بازار چین فروشی بیش از 6.2 میلیون دستگاه داشتند.

پیام سپاهان


فروش بالای هواوی در سال جاری میلادی می‌تواند سهم اپل را در بزرگترین بازار گوشی های هوشمند جهان را کاهش دهد. یکی از تحلیلگران ارشد شرکت TechInsights به نام Linda Sui می‌گوید که سری Pura 70 این بار رقیب سرسختی برای گوشی های سری آیفون 15 و 16 خواهد بود. موجودی سری Pura 70 (Ultra و Pro) کمتر از یک دقیقه پس از شروع فروش در 18 آوریل (30 فروردین ماه) تمام شد! این سناریو نشان می‌دهد که مشتریان همچنان به خرید تلفن های هوشمند هواوی علاقه دارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/843632/تقاضای-زیاد-سری-Pura-70-هواوی-اپل-را-در-بازار-چین-به-چالش-می‌کشد؟
بستن   چاپ