پیام سپاهان
7 هزار و 179 قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 - 18:30:21
پیام سپاهان - حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در گفت: 191 هکتار زمین در سطح 6 روستای کهریزه شیخان، حمزه‌آباد، دوستعلی، یوسفکند، پیربله و لاچین در قالب هزار و 179 قطعه زمین الحاق به محدوده شده و آماده تحویل به متقاضیان است.
وی با بیان اینکه تامین مسکن یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است، افزود: هر قطعه زمین بسته به تعداد متقاضیان به یک یا چند نفر واگذار شده و دولت نیز تسهیلات 350 میلیون تومانی برای احداث آن پرداخت خواهد کرد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: همچنین در شهر‌های تازه تاسیس گوک‌تپه و خلیفان هم در راستای کمک به بخش مسکن به ترتیب 2 هزار و 77 و 133 قطعه برای واگذاری پیش‌بینی شده است.
عباسی در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت تعاونی‌های مسکن، در ادامه گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به بررسی تمامی تعاونی‌های مسکن و حل مشکلات و معرفی افراد متخلف با هدف کمک به حل مشکلات آنها و تکمیل ساخت‌و‌ساز‌ها اقدام کند.
وی یادآور شد: وضعیت اجاره و ودیعه مسکن در سطح شهرستان مردم را دچار گرفتاری کرده و لازم است همه دستگاه‌ها نسبت به انجام وظیفه در راستای کمک به تولید مسکن و بهبود وضعیت اجاره تلاش کنند.
در ادامه جلسه مشکلات برخی از تعاونی‌های مسکن با حضور مدیران عامل، اعضا و روسای اداره‌کار، تعاون و رفاه‌اجتماعی و اداره راه‌و‌شهرسازی بررسی شد.
باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

http://www.sepahannews.ir/fa/News/843594/7-هزار-و-179-قطعه‌زمین-در-روستا‌های-مهاباد-آماده-تحویل-به-متقاضیان-مسکن-است
بستن   چاپ