پیام سپاهان
سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 - 16:04:58
پیام سپاهان - ماموستا عبدالسلام امامی امام‌جمعه مهاباد امروز در آیین گفت: جواب دندان‌شکن و تنبیهی به رژیم‌صهیونیستی در پی حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه با موفقیت کامل همراه بود که بر عزت این نیروی مسلح افزود.
وی اضافه کرد: مقابله و حمله به تروریست‌ها و زورگویان و کشور‌هایی همچون رژیم‌صهیونیستی که دارای بیشترین موشک‌های کلاهک دار هسته‌ای هستند، نشان از قدرت بازدارندگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده که در سایه اقتدار نیرو‌های مسلح به دست آمده است.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
امام‌جمعه مهاباد با بیان اینکه قدرت نظامی و تدافعی ما با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، ادامه داد: خداوند را به خاطر وجود چنین نیرو‌های ارزشی و وفادار مانند سپاه پاسداران و ارتش مردمی جمهوری‌اسلامی سپاس‌گزاریم که عزت را برای کشور به ارمغان آوردند.
ماموستا امامی با اشاره به فرموده امام‌خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، افزود: اکنون نیرو‌های پاسدار ما تنها معطوف به نظامیان نیست و تمام مردم کشور در بخش‌های مختلف پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی ضمن تبریک دوباره فرارسیدن روز 29 فروردین و روز ارتش، در ادامه گفت: نیرو‌های مسلح ما علاوه بر توانایی در بخش نظامی در سایر حوزه‌های خدماتی و سازندگی و همچنین رویداد‌های داخلی در کنار مردم بوده و خدمات خود را در طبق اخلاص ارائه می‌کنند.
در پایان این مراسم از امیر عیسی‌بیات فرمانده تیپ 364 پیاده متحرک هجومی مهاباد و سرهنگ اکبر نوروزی فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه شهدای مهاباد با اهدای لوح از طرف شورای اداری قدردانی شد.
سپاه‌پاسداران انقلاب‌اسلامی در اردیبهشت‌ماه سال 1358 به فرمان حضرت امام تشکیل شد.
باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

http://www.sepahannews.ir/fa/News/843546/سپاه‌پاسداران-به-افتخار-و-عزت-جهان-اسلام-تبدیل-شده-است
بستن   چاپ