پیام سپاهان
واگذاری زمین به سه فرزندی‌ها در بهارستان به کجا رسید؟
يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 - 16:04:51
پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ بر اساس قانون حمایت از جوانی جمعیت خانوار‌هایی که دارای 3 فرزند و بیشتر هستند و تاریخ تولد فرزند سوم آنها آبان ماه 1400 به بعد است، می‌توانند 200 متر زمین رایگان دریافت کنند، اما در اصفهان پیامک‌های مردمی داشتیم که این موضوع محقق نشده است.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان در گفتگوی تلفنی با صفحه شمای خبر 20 گفت: کل ثبت نام متقاضیان چهار فرزندی این طرح در شهر جدید بهارستان 1017 نفر است که 464 نفر پالایش شدند و به هر دونفر 232 پلاک 200 متری تخصیص داده شد.
حمید رضا رحیمی افزود: متقاضیان سه فرزندو بیشتر در شهر جدید بهارستان هم 4270 نفرند که 989 نفر برای دریافت زمین پالایش شدند.
وی تاکید کرد: سال گذشته اولویت واگذاری زمین به خانوار‌های دارای چهار فرزند بود و امسال در صورت تامین زمین برای باقیمانده چهار فرزندی‌ها و سپس سه فرزندی‌ها اقدام می‌شود.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان ادامه داد: به شورای مسکن برای تامین زمین پیشنهاد دادیم تا نزدیک به هزار خانوارِ مشمول این طرح را پوشش دهیم و قرار است اولین واگذاری هم در شش ماهه اول سال محقق شود.
شما هم می‌توانید با تلفن همراهتان، مشکلات، نظرات و اتفاقات محله، منطقه، شهر و روستایتان را به عنوان شهروند خبرنگار، از طریق شماره 09138553535 در پیام رسان‌های داخلی به «صفحه شما» ارسال کنید.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی واگذاری زمین به سه فرزندی‌ها در بهارستان به کجا رسید؟

http://www.sepahannews.ir/fa/News/843540/واگذاری-زمین-به-سه-فرزندی‌ها-در-بهارستان-به-کجا-رسید؟
بستن   چاپ