پیام سپاهان
مستند «راز میرزا» رونمایی می‌شود
يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 - 13:59:14
پیام سپاهان - به گزارش خبرنگار مهر، نرگس رجایی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیلم مستند راز میرزا از تولیدات باشگاه مهر حوزه هنری استان اصفهان است که حجت الله معراج کارگردان و سید محسن طباطبایی پور تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند. در این فیلم از طریق تحقیقات یک دانشجوی رشته فرش با گوشه‌هایی از آثار و زندگی حاج میرزا آقا امامی آشنا می شو یم.
وی با اشاره به اهمیت شناساندن هنرمندان بنام اصفهانی از طریق ساخت فیلم‌های مستند گفت: حا ج میرزا آقا امامی، زاده 1260 هجری خورشیدی در اصفهان - درگذشته 1334 هجری خورشیدی در اصفهان) نقاش ایرانی و هنرمند جلدهای سوخت بود. این هنرمند در کسوت روحانیت نیز بود و در شاخه‌های مختلف نگارگری و ساخت جلد و تابلوی سوخت فعالیت داشته است.

پیام سپاهان

رجایی با اشاره به اینکه این فیلم با مصاحبه با اساتید رشته‌های مختلف هنری و شاگردان میرزا آقا و نویسنده کتاب میرزا آقا و دختر ایشان زینت السادات امامی توانسته چهره این هنرمند را به خوبی به نمایش بگذارد افزود: مستند راز میرزا روز دوشنبه 3 اردیبهشت ما 1403 (مصادف با هفته اصفهان) ساعت 17:30 در پردیس سینمایی ساحل رونمایی خواهد شد.
کد خبر 6084269

http://www.sepahannews.ir/fa/News/843508/مستند-«راز-میرزا»-رونمایی-می‌شود
بستن   چاپ