پیام سپاهان
پرداخت 220 میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد
شنبه 1 ارديبهشت 1403 - 21:53:00
پیام سپاهان -

پیام سپاهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، یونس قزان افزود: این تسهیلات از محل اعتبارات داخلی و همچنین تبصره 18 پرداخت شده که بستگی به طرح های توجیهی در قالب تعاونی، اشخاص حقیقی و حقوقی از بین یک میلیارد تا 300 میلیارد ریال متفاوت بوده است.
او اضافه کرد: پارسال حدود 200 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 در قالب طرح های کشاورزی، صنعتی، خدماتی و صنفی و همچنین 26 میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک پرداخت شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید مهاباد بیان کرد: همچنین سال گذشته از محل اعتبارات سفر رییس جمهور 31 فقره تسهیلات اشتغالزایی به میزان 13 میلیارد و 660 میلیون ریال پرداخت شده است.
قزان با بیان این که این صندوق به دنبال حمایت از شغل‌های جدید و شناسایی فرصت‌های جدید است، اضافه کرد: با همکاری ادارات و معرفی طرح های اشتغالزایی امکان پرداخت بیشتر تسهیلات اشتغالزایی به جوانان و فراهم کردن شرایط کسب و کار وجود دارد.
وی همچنین از پیگیری طرح های یک روستا، یک محصول و روستای بدون بیکار در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح هم به افراد واجد شرایط پنج روستای معرفی شده از طرف بخشداری بخش مرکزی تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/843341/پرداخت-220-میلیارد-ریال-تسهیلات-صندوق-کارآفرینی-امید-مهاباد
بستن   چاپ