پیام سپاهان
صندوق کارآفرینی امید مهاباد 220 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
شنبه 1 ارديبهشت 1403 - 20:45:10
پیام سپاهان - یونس قزان مدیر گفت: تسهیلات پرداختی از محل اعتبارات داخلی و همچنین تبصره 18 پرداخت شده که بستگی به طرح‌های توجیهی در قالب تعاونی، اشخاص حقیقی و حقوقی از بین یک میلیارد تا 300 میلیارد ریال متفاوت بوده است.
وی اضافه کرد: پارسال حدود 200 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 در قالب طرح‌های کشاورزی، صنعتی، خدماتی و صنفی و همچنین 26 میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک پرداخت شده است.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
مدیر صندوق کارآفرینی امید مهاباد بیان کرد: همچنین پارسال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور 31 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به میزان 13 میلیارد و 660 میلیون ریال پرداخت شده است.
قزان با بیان این که این صندوق به دنبال حمایت از شغل‌های جدید و شناسایی فرصت‌های جدید است، ادامه داد: با همکاری ادارات و معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی امکان پرداخت بیشتر تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان و فراهم‌کردن شرایط کسب و کار وجود دارد.
وی همچنین از پیگیری طرح‌های یک روستا، یک محصول و روستای بدون بیکار در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح نیز به افراد واجد شرایط 5 روستای معرفی شده از طرف بخشداری بخش مرکزی تسهیلات کم‌بهره‌ پرداخت شده است.
مهاباد با 260 هزار نفر جمعیت از شهر‌های مهم آذربایجان‌غربی‌ است.
باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

http://www.sepahannews.ir/fa/News/843325/صندوق-کارآفرینی-امید-مهاباد-220-میلیارد-ریال-تسهیلات-پرداخت-کرد
بستن   چاپ