پیام سپاهان
اقتدار نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق یوم‌الله دیگری را در تاریخ ایران اسلامی ثبت کرد
جمعه 31 فروردين 1403 - 15:55:23
پیام سپاهان - امام جمعه بادرود گفت: وعده صادق جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی محقق شد و ایمان و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی یوم‌الله دیگری در تاریخ پر افتخار ملت ایران ثبت کرد.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام علی اصغر عقیلی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود به عملیات مقتدرانه و غرورآفرین وعده صادق علیه رژیم غاصب اسرائیل اشاره داشت و اظهار کرد: وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم غاصب و جعلی صهیونیست محقق شد و ایمان و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی یوم الله دیگری در تاریخ پر افتخار ملت ایران ثبت کرد.
وی با بیان اینکه دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و ضربه محکمی بر پیکره مستکبران وارد کرد، افزود: این حملات روح تازه‌ای به کالبد مجاهدان طریق‌القدس دمید و جهان را به رهایی فلسطین و سقوط رژیم اسرائیل بیش از پیش، امیدوار کرد.
امام جمعه بادرود اظهار کرد: درود به ملت مؤمن و شجاع و فرزندان افتخارآفرین آن‌ها در نیروهای مسلح که سال‌هاست در میدان ستیز با جبهه استکبار جهانی نقش‌آفرین هستند و ملجا مظلومان و مستضعفان عالم شدند.
عقیلی در ادامه خطبه با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران این نهاد را منشأ خدمات فراوانی در جامعه دانست و افزود: این نهاد مایه برکات عزت آفرینی‌ها و رقم زدن افتخارات زیادی در کشور شده است.
کد خبر 745960

http://www.sepahannews.ir/fa/News/842868/اقتدار-نیروهای-مسلح-در-عملیات-وعده-صادق-یوم‌الله-دیگری-را-در-تاریخ-ایران-اسلامی-ثبت-کرد
بستن   چاپ