پیام سپاهان
افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
چهارشنبه 29 فروردين 1403 - 11:16:17
پیام سپاهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افزایش خروجی آب رودخانه زاینده رود گفت: جهت پیشگیری از وقوع حوادث محتمل، گردشگران، خانواده‌ها و افراد از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده رود به دلیل جریان یافتن آب در مسیر رودخانه خودداری کنند.
منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به افزایش خروجی سد زاینده رود و رهاسازی آب در بستر رودخانه جهت تأمین بخشی از نیاز آبی کشت غلات کشاورزان، الزامات ایمنی باید مد نظر قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به این موضوع، تاکید می‌شود جهت پیشگیری از وقوع حوادث محتمل، گردشگران، خانواده‌ها و افراد از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده رود به دلیل جریان یافتن آب در مسیر رودخانه خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: انتظار می‌رود عوامل شرکت آب منطقه‌ای، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری‌ها و دهیاران شهرها و روستاهای در مسیر شهرستان‌های چادگان، لنجان، مبارکه|، فلاورجان، خمینی شهر، اصفهان، شرق اصفهان، هرند و اژیه در این خصوص همکاری و نظارت داشته باشند.
کد خبر 745376

http://www.sepahannews.ir/fa/News/842129/افزایش-خروجی-سد-و-رهاسازی-آب-در-بستر-زاینده-رود--از-توقف-در-بستر-رودخانه-خودداری-کنید
بستن   چاپ