پیام سپاهان
70 درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود
سه شنبه 28 فروردين 1403 - 13:46:33
پیام سپاهان - مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازسازی و مرمت پایانه‌های مسافربری از جمله اقدامات این سازمان برای رفاه حال مسافران است، گفت: 70 درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود.
ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از اقدامات انجام شده در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان بازنگری در مرمت، بازسازی و زیباسازی پایانه‌ها با توجه به قدمت 30 ساله این مجموعه است.
وی افزود: پایانه‌ها در راستای جلب رضایت مسافران خدماتی از قبیل مکان‌های بهداشتی، نمازخانه، رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها، استراحتگاه‌ها، هتل و فضای سبز را ایجاد کرده است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا 70 درصد بودجه این سازمان صرف مرمت و بازسازی می‌شود.
توکلی تاکید کرد: با توجه به اینکه پایانه‌ها در هر یک از مراسم و اعیاد در ایام مختلف سال در حال خدمات‌رسانی به مسافران است زیرساخت خود را باید به‌روز کنند.
وی گفت: پایانه‌ها وظیفه‌ای در ارتباط با فروش بلیت اتوبوس و مشکلات شرکت‌ها ندارد و فقط زیر ساخت خدمات‌رسانی به مسافران و شرکت‌های مسافربری بر عهده این سازمان است.
کد خبر 745103

http://www.sepahannews.ir/fa/News/841959/70-درصد-بودجه-سازمان-پایانه‌ها-صرف-مرمت-و-بازسازی-می‌شود
بستن   چاپ