پیام سپاهان
امداد اورژانس به مادر افغانستانی
دوشنبه 27 فروردين 1403 - 12:56:33
پیام سپاهان - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: طی دو روز گذشته دو نوزاد عجول از مادران تبعه افغانستان داخل آمبولانس‌های اورژانس 115 زواره به دنیا آمدند.
حسن ذبیحی اظهار کرد: طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس 115 استان مبنی بر شروع درد زایمانی مادر باردار 20 ساله تبعه افغانستان در شهر زواره بلافاصله تیم عملیاتی از پایگاه‌ اورژانس 115 جاده‌ای زواره به محل اعزام شد.
وی افزود: هنگام رسیدن بر بالین بیمار، سریعاً اقدامات اولیه و حمایتی برای مادر باردار انجام و به دلیل شروع فرآیند زایمان، این عملیات با موفقیت و با اقدام به موقع و صحیح پرسنل اورژانس 115 و ماما مرکز خدمات جامع سلامت شهید نساجی زواره انجام شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان، گفت: همچنین روز گذشته طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس 115 استان مبنی بر شروع درد زایمانی مادر باردار 25 ساله تبعه افغانستان در روستای علی‌آباد برکی بلافاصله تیم عملیاتی از پایگاه‌ اورژانس 115 جاده‌ای زواره به محل اعزام شد.
ذبیحی اضافه کرد: هنگام رسیدن بر بالین بیمار، سریعاً اقدامات اولیه و حمایتی برای مادر باردار انجام و به دلیل شروع فرآیند زایمان، این عملیات نیز با موفقیت و با اقدام به موقع و صحیح پرسنل اورژانس 115 انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: هر دو نوزاد با سلامتی کامل متولد شدند و بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، تحت مراقبت کامل به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.
باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/841772/امداد-اورژانس-به-مادر-افغانستانی
بستن   چاپ