پیام سپاهان
ثبت حدود 10 میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان
يکشنبه 26 فروردين 1403 - 15:31:22
پیام سپاهان - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از بازدید بیش از 9.600.000 گردشگر در طی ایام نوروز از جاذبه های گردشگری استان اصفهان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان اظهار کرد: امسال و با توجه به تقارن مبارک بهار قرآن و طبیعت، فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان بیش از یک ماه از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا پایان روز بیست‌وچهارم فروردین و تا پایان تعطیلات عید سعید فطر به طول انجامید.
وی افزود: بررسی‌های آمارهای کمیته آمار دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان حاکی است در طی این مدت 9.661.242 نفر گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، تفریحی و طبیعی استان اصفهان بازدید به عمل آورده‌اند.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان خاطرنشان کرد: آمارها حاکی است در طی یک ماه فعالیت ستاد سفر استان، 2.741.256 گردشگر نوروزی حداقل به مدت یک شب در اقامتگاه‌های رسمی، مدارس آموزش و پرورش و کمپ‌های شهرداری به ویژه کمپ موقت شهرداری اصفهان اقامت داشته‌اند.
کد خبر 744448

http://www.sepahannews.ir/fa/News/841597/ثبت-حدود-10-میلیون-بازدید-از-جاذبه‌های-گردشگری-استان-اصفهان
بستن   چاپ