پیام سپاهان
اصفهان نیازمند هسته مدیریت نرم گردشگری است
يکشنبه 26 فروردين 1403 - 12:15:54
پیام سپاهان - نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان نیازمند هسته مدیریت نرم گردشگری است تا بستر مناسبی برای همه فعالان این حوزه باشد، در این راستا ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با توجه به اینکه به بلوغ رسیده است، می‌تواند به این موضوع مهم ورود کند و شهرداری نیز باید ساختار خود را در این خصوص منسجم‌تر کند.
به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر سامع امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم فروردین_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه ارائه گزارش ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی اعضای این ستاد خدمات خوبی به مسافران ارائه شد، مدیریت شهری نیز نقش مهمی در استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف دارد تا خدمات شایسته‌تری ارائه شود.
وی افزود: اصفهان نیازمند هسته مدیریت نرم گردشگری است تا بستر مناسبی برای همه فعالان این حوزه باشد، در این راستا ستاد خدمات سفر شهر اصفهان می‌تواند در این حوزه کار کند و شهرداری نیز باید ساختار خود را در این خصوص منسجم‌تر کند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: سامانه «اصفهان من» همچنان می‌تواند به ظرفیت بالقوه بالاتری برسد، نقطه نظرات تحلیلی نیز باید در خصوص آمار و اطلاعات اعلام شود.
سامع ادامه داد: نقاط دیگری در شهر علاوه بر باغ فدک این ظرفیت را دارد که تبدیل به کمپ اقامتی شود و می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی در این راستا بهره برد.
کد خبر 744354

http://www.sepahannews.ir/fa/News/841546/اصفهان-نیازمند-هسته-مدیریت-نرم-گردشگری-است
بستن   چاپ