پیام سپاهان
256 داوطلب نهایی طرح نهضت ملی مسکن در چادگان
شنبه 25 فروردين 1403 - 19:05:51
پیام سپاهان - سرپرست بنیاد مسکن شهرستان چادگان گفت: حدود 20 هکتار زمین جهت پروژه جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن به محدوده شهر چادگان الحاق و به بنیاد مسک چادگان تحویل شده است که 256 نفر داوطلب نهایی برای طرح ملی مسکن وجود دارد.
خصوص طرح نهضت ملی مسکن و تأخیر در تحویل زمین به مردم اظهار کرد: برای طرح ملی مسکن در شهرستان چادگان تا کنون اباذر جعفرپور در گفت وگو با خبر انگار ایمنا در اصفهان در 256 نفر داوطلب نهایی وجود دارد که پیامک واریز وجه برای آن‌ها ارسال شده است.
وی افزود: متقاضیان تا 20 روز آینده فرصت دارند که 40 میلیون آورده اولیه را واریز کنند و پس از آن یک جلسه قرعه کشی در شهرستان انجام می‌شود.
سرپرست بنیاد مسکن شهرستان چادگان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن این طرح در شهرستان چادگان عدم الحاق زمین‌ها در محدوده شهری بود.
جعفر پور اضافه کرد: اسفند سال گذشته کمیسون ماده 5 آن برگزار و حدود 20 هکتار زمین جهت پروژه جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن به محدوده شهر چادگان الحاق و به بنیاد مسکن چادگان تحویل شده است.
وی بیان کرد: تا کنون حدود پانصد و هفتاد نفر ثبت نام اولیه شدند و در مرحله اول 256 نفر تأیید شده‌اند و دیگر متقاضیان در مرحله تکمیل مدارک هستند.
سرپرست بنیاد مسکن شهرستان چادگان تصریح کرد: در شهر رزوه 210 نفر ثبت نام اولیه شدند که در مرحله اول، 99 نفر تأیید شده‌اند و دیگر متقاضیان در مرحله تکمیل مدارک هستند.
کد خبر 744160

http://www.sepahannews.ir/fa/News/841370/256-داوطلب-نهایی-طرح-نهضت-ملی-مسکن-در-چادگان
بستن   چاپ