پیام سپاهان
امکان خدمت‌رسانی خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس در «اصفهان من» راه‌اندازی شد + فیلم
يکشنبه 19 فروردين 1403 - 16:29:51
پیام سپاهان - دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی شهرداری اصفهان گفت: مکان‌مند بودن خدمت‌رسانی خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس به این معنا است که هم‌زمان با نمایش خطوط اتوبوسرانی، امکان دریافت اطلاعات مرتبط با نام و جستجو این خطوط همراه با مسیر مربوطه بر روی نقشه برای شهروندان قابل مشاهده‌ است.
سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سامانه گردشگری اپلیکیشن «اصفهان من» شهرداری اصفهان، خطوط اتوبوسرانی به‌صورت مکان‌مند پیاده‌سازی شده است.
وی افزود: مکان‌مند بودن خدمت‌رسانی خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس به این معنا است که هم‌زمان با نمایش خطوط اتوبوسرانی، امکان دریافت اطلاعات مرتبط با نام و جست‌وجو این خطوط همراه با مسیر مربوطه بر روی نقشه برای شهروندان قابل مشاهده باشد.

پیام سپاهان

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعداد 195 خط اتوبوس همراه با 2951 ایستگاه اتوبوس در کل محدوده شهر اصفهان پیاده‌سازی و قابل استفاده است.
فردانی اضافه کرد: این خدمات به دو صورت عمومی برای شهروندان و تخصصی برای کسب‌وکارها پیاده‌سازی شده است و امکان تصحیح اسامی و اطلاعات مکانی ایستگاه‌ها همراه با به‌روزرسانی مسیر خطوط وجود دارد.
وی با بیان اینکه این سامانه از طریق اپلیکیشن «اصفهان من» ( app.isfahan.ir) در دسترس شهروندان قرار دارد، خاطرنشان کرد: اگر پیشنهاداتی از سمت شهروندان هم‌زمان با کاربری از سامانه مطرح شود، پس از ارزیابی، قابل اعمال به سامانه است.
کد خبر 742404

http://www.sepahannews.ir/fa/News/839268/امکان-خدمت‌رسانی-خطوط-و-ایستگاه‌های-اتوبوس-در-«اصفهان-من»-راه‌اندازی-شد---فیلم
بستن   چاپ