پیام سپاهان
اجتماع دختران روزه اولی در کاشان
يکشنبه 19 فروردين 1403 - 13:12:05
پیام سپاهان - دانش‌آموزان دختر روزه اولی با تلاوت دسته‌جمعی سوره حمد و نیایش و سرود، ذوق و شوق خود را به دلیل رسیدن به سن روزه‌داری نشان دادند.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، اجتماع 170 نفری دختران روزه‌اولی‌ها با حضور نماینده ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان برگزار شد. دانش‌آموزان دختر روزه اولی با تلاوت دسته‌جمعی سوره حمد و نیایش و سرود روزه اولی ذوق و شوق خود را به دلیل رسیدن به سن روزه‌داری نشان دادند.
حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی، نماینده ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با حضور در جمع روزه اولی‌ها با تبریک این مناسبت و آرزوی قبولی روزه آن‌ها، اظهار کرد: روزه سپری در برابر آتش جهنم است.
وی با بیان اینکه خداوند روزه را برای استواری ایمان انسان قرار داده است، خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: شما در سنینی هستید که قلب پاکی دارید و دعاهایتان مستجاب می‌شود؛ بنابراین از خداوند بخواهید شما را همیشه پاک نگه دارد.
نماینده ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان اضافه کرد: روزه اولی‌ها و کسانی که برای اولین‌بار موفق به گرفتن روزه شدند، باید قدر این روزها را بدانند و از لحظه لحظه آن استفاده کنند.
حجت‌الاسلام حسینی عنوان کرد: کودکان باید با احکام و مسائل شرعی از جمله نماز و روزه آشنا و اعتقادات و باورهای دینی آن‌ها تقویت شود.
اجرای مسابقه و اهدای هدیه به تعدادی از دانش‌آموزان به همراه اجرای سرود و برگزاری نماز جماعت به امامت نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان از دیگر برنامه‌های این جشن بود که با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه پایگاه مقاومت خواهران کوثرالنبی برگزار شد.
کد خبر 742474

http://www.sepahannews.ir/fa/News/839215/اجتماع-دختران-روزه-اولی-در-کاشان
بستن   چاپ