پیام سپاهان
پیشرفت 45 درصدی باغ بانوان نوش در منطقه 8 اصفهان
يکشنبه 19 فروردين 1403 - 09:32:32
پیام سپاهان - مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث مجموعه فرهنگی بانوان باغ نوش در خانه اصفهان در سه طبقه با مساحت 800 مترمربع، 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا اواخر تابستان سال جاری در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.
علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت احداث مجموعه‌های فرهنگی برای محله خانه اصفهان اظهار کرد: به‌دلیل استقبال شهروندان از مرکز فرهنگی باغ نوش و درخواست‌های مکرر آن‌ها درباره افزایش فعالیت این مرکز در زمینه آموزش کودکان و ایجاد بازارچه محصولات تولیدات خانگی زنان سرپرست خانوار، با توسعه این مرکز موافقت و عملیات احداث آن از شهریور سال گذشته کلید خورد.
وی افزود: این مرکز در دو بخش فعال بود که یک بخش آن سال‌های پیش نوسازی شده و بخش قدیمی آن به مساحت 100 متر مربع به‌دلیل فرسودگی تخریب و عملیات نوسازی آن با زیربنای 800 مترمربع طراحی و در حال اجرای اسکلت بتنی است.
مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان تصریح کرد: تاکنون عملیات احداث دو سقف این مجموعه انجام شده است و با اجرای ستون‌های طبقه آخر عملیات سقف آن نیز نهایی و روند سفت‌کاری آن تکمیل خواهد شد.
باقری با اشاره به هزینه 190 میلیارد ریالی خاطر نشان کرد: عملیات احداث مجموعه فرهنگی بانوان باغ نوش 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا اواخر تابستان 1403 در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
کد خبر 742406

http://www.sepahannews.ir/fa/News/839144/پیشرفت-45-درصدی-باغ-بانوان-نوش-در-منطقه-8-اصفهان
بستن   چاپ