پیام سپاهان
برد مهم و ارزشمند شمس آذر در اصفهان
شنبه 18 فروردين 1403 - 22:41:15
پیام سپاهان - شمس آذر با ارائه نمایشی مطمئن توانست در نیمه نخست از ذوب آهن با یک گل پیش بیفتد و در تلاش است نتیجه به دست آمده را مدیریت کند.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال شمس آذر قزوین موفق شد به برد ارزشمندی برابر ذوب آهن دست یابد.
ترکیب ذوب آهن:
پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی، امیرحسین جدی، سعید کریمی، گریگول چابرادزه، محسن آذرباد (80"فردین یوسفی)، محمدحسین اسلامی، امیرحسین جدی (80"شایان مصلح)، مجید علیاری (63"امید لطیفی) و محمد جواد محمدی (87"احمد شریعت زاده)
سرمربی: محمد ربیعی
ترکیب شمس آذر قزوین:
علیرضا جعفرپور، امیر شبانی (75"محسن طرهانی)، هومن ربیع زاده، حسین گودرزی، علی ازادمنش، صادق البوصبیح، امیرمسعود سرابادانی، محمد پاپی، عیسی مرادی (78"معین قربانی)، امیر شبانی و امیرمحمد رضایی (78"مجتبی فخریان)
سرمربی: سعید دقیقی
شرح گل
ذوب آهن 0-1 شمس آذر (حسین گودرزی دقیقه 43): اشتباه پارسا جعفری در جلو آمدن از دروازه، با ضربه پای چپ حسین گودرزی همراه شد و توپ با گذر از پشت سر جعفری وارد دروازه شد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
ذوب آهن 0-2 شمس آذر (مجتبی فخریان دقیقه 85): ارسال پاپی با ضربه سر ضرب قربانی همراه شد که ابتدا جعفری آن را دفع کرد، اما دفع او ناقص بود و توپ مقابل پای فخریان فرود آمد تا این بازیکن به سادگی دومین گل بازی را به ثمر برساند.
لحظات حساس
دقیقه 4: غفلت مدافعان ذوب آهن، به عیسی مرادی فضای شوت‌زنی داد و ضربه این بازیکن پس از برخورد به قریشی راهی کرنر شد که این کرنر هم حاصلی نداشت.
دقیقه 7: اشتباه قریشی روی ارسال پاپی، می‌توانست دروازه خودی را باز کند، اما پارسا واکنش خوبی نشان داد و مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.
دقیقه 20: ضربه پای راست جدی با مهار زیبای جعفرپور همراه شد و پس از آن هم ضربه ریباندش راهی کرنر شد که حاصلی برای ذوبی‌ها نداشت.
دقیقه 39: امیرحسین جدی یک کاشته بی‌نقص را به سمت دروازه شمس آذر شلیک کرد که این توپ به شکلی خطرناک با تیرک دروازه برخورد کرد، اما وارد دروازه نشد.
دقیقه 45+2: به مانند صحنه گلزنی شمس آذر، امیرحسین جدی اقدام به شوت‌زنی کرد، اما بازیکن ذوبی‌ها ناکام ماند و جعفرپور واکنش بسیار خوبی واکنش نشان داد.
دقیقه 53: ضربه سر محسن آذرباد با فاصله‌ای بسیار کم از بالای دروازه بیرون رفت.
دقیقه 68: پرتاب آکروباتیک قریشی با ضربه سر چابرادزه همراه شد که این توپ توسط جعفرپور راهی کرنر شد.
انتهای پیام/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/839080/برد-مهم-و-ارزشمند-شمس-آذر-در-اصفهان
بستن   چاپ