پیام سپاهان
31 زندانی کاشانی در سال جدید به آغوش خانواده بازگشتند
شنبه 18 فروردين 1403 - 15:09:03
پیام سپاهان - رئیس ستاد دیه کاشان گفت: در سال جدید 31 زندانی به آغوش خانواده بازگشتند و تا پایان سال نیز 160 زندانی دیگر آزاد می‌شوند.
علی راحتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان از جمع‌آوری هشت میلیارد تومان در شانزدهمین جشن گل‌ریزان این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در سال جاری تاکنون، 31 زندانی آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
وی با بیان اینکه چشم و نقطه امید خانواده‌های زندانیان به دست خیران و نیکوکاران است، افزود: خیران هم باید در شاد کردن خانواده‌های نیازمند تلاش کنند و از هرگونه کمک مالی در حد و توان خود به منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد و بازگرداندن آن‌ها به آغوش گرم خانواده دریغ نکنند.
رئیس ستاد دیه کاشان خاطرنشان کرد: در جشن گل‌ریزان سال گذشته، 145 نفر از زندانیان غیرعمد با رفع دین 80 میلیارد تومانی به همت ستاد دیه منطقه کاشان و کمک 12 میلیارد تومانی خیران از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.
راحتی با بیان اینکه هدف‌گذاری ستاد دیه کاشان تا پایان سال آزادی 160 زندانی غیرعمد است، گفت: ماه رمضان، ماه مغفرت و بخشش الهی است و خیران و نیکوکاران باید در این ماه گامی در راستای بخشش زندانیان و شاد کردن خانواده‌های آن‌ها بردارند.
کد خبر 742225

http://www.sepahannews.ir/fa/News/838982/31-زندانی-کاشانی-در-سال-جدید-به-آغوش-خانواده-بازگشتند
بستن   چاپ