پیام سپاهان
نماینده مجلس شورای اسلامی:اسرائیل دچار استیصال در برابر اتفاقات بین‌المللی شده است
جمعه 17 فروردين 1403 - 16:21:12
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان نماینده مردم شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل دچار استیصال در برابر اتفاقات بین‌المللی شده و برای جبران این درمانگی جنایت می‌کند.
ابوالفضل ابوترابی امروز (جمعه 17 فروردین) در سخنرانی راهپیمایی روز قدس تیران به جنایت‌های اسرائیل اشاره و اظهار کرد: کودک کشی، ظلم و جنایت به ملت های مظلوم و ایجاد ناامنی در منطقه توسط این غده و عقرب در حال انجام است ولی پایان جنایت‌ها و این دولت غاصب را شاهد خواهیم بود.
وی افزود: اسرائیل تمام توان خود را با هم‌پیمانانش برای جبران شکست‌ها بکار گرفته‌ اما، موفقیتی نخواهد داشت و سفره آنان در دنیا جمع خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون، ادامه داد: اسرائیل عنصر ناخلفی است که هر روز جنایت‌های خود را افزایش داده و از مرزهای قانون نیز می‌گذرد و جامعه جهانی باید نسبت به این ستم‌ها جوابگو باشند.
به گفته وی، حمله به سفارتخانه و کنسولگری یک کشور جنایت بزرگ است که به‌زودی پاسخ آن را اسرائیل خواهد دید، ولی سازمان‌های جهانی باید نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری کنند.
ابوترابی به برخی تحلیل‌های نادرست و ساده اندیشی‌های داخلی نسبت به اسرائیل اشاره و تصریح کرد: بعضی از افراد جامعه نسبت به اهمیت نابودی اسرائیل بی تفاوت بوده و موضوع بی ربط به کشور و مملکت خود می‌دانند.
وی ادامه داد: عدم آگاهی از اهداف این رژیم غاصب که تجزیه کشورهای دیگر باعث چنین دیدگاهی می‌شود و اگر آنان نسبت به این موضوع با اطلاع بشوند آنگاه تفکر خود را اصلاح خواهند کرد.
به اعتقاد این عضو مجلس شورای اسلامی، رژیم صهیونیستی هدف تجزیه‌گری خود به دنبال تصرف کشورها است و برای ایران اسلامی هم همین نقشه را کشیده‌اند.
وی روز قدس را موقعیتی برای اعلام همبستگی ملت شریف ایران با مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد و افزود: در این روز مردم روزه‌دار ایران اسلامی، حمایت قاطع خود را از مظلومان عالم اعلام کرده‌اند.
وی اضافه کرد: به برکت خون شهدا و درایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و ان‌شاءالله به زودی نابودی این عنصر پلید را جشن خواهیم گرفت.
انتهای پیام 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/838720/نماینده-مجلس-شورای-اسلامی-اسرائیل-دچار-استیصال-در-برابر-اتفاقات-بین‌المللی-شده-است
بستن   چاپ