پیام سپاهان
اسرائیل در طوفان‌الاقصی ضربه مهلکی خورد
جمعه 17 فروردين 1403 - 15:32:59
پیام سپاهان - نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: اسرائیل در بُعد امنیتی در طوفان‌الاقصی ضربه مهلکی را خورد و شش ماه است که آمریکا از امکانات نظامی هرچه دارد در اختیارشان می گذارد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد پیش از ظهر امروز در سخنرانی روز قدس اردستان اظهار داشت: دوراندیشی که حضرت امام خمینی داشت روز قدس را اعلام و جهانی شد و در شروع نهضت در سال 41 گفته شد و این حضرت امام بود که مرگ بر اسرائیل را سر داد.
طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه امام خمینی(ره) مردم را از خواب غفلت بیدار کرد، ابراز داشت: این بیداری مردم باعث شد تا یک رژیم جعلی در منطقه رشد نکند و توجه ایشان به این موضوع بود و زمانی که دولت‌های منطقه حامی اسرائیل بودند و در این راه مبارزه با صهیونیست شهدای زیادی تقدیم شد که شهید زاهدی و همکارانش از آخرین‌ها بودند.
وی افزود: امروز افکار جهانی منتظر نابودی اسرائیل است و این نتیجه فریادها و پایه‌گذاری 60 سالگی حضرت امام است که حضرت امام پایه‌گذاری کرد و مردم امروز با زبان روزه‌ خواهان نابودی این رژیم سرطانی هستند و مردم بیدار شده‌اند و روز به روز این رژیم جعلی در حال فروپاشی است و رهبر انقلاب هم پرچم حضرت امام را به دست گرفته و در چند شب پیش هم اشاره کرد که غیر مسلمان‌ها هم برای نابودی اسرائیل امسال به میدان خواهند آمد.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل در بُعد امنیتی در طوفان‌الاقصی ضربه مهلکی را خورد و شش ماه است که آمریکا از امکانات نظامی هرچه دارد در اختیارشان می گذارد و تاکنون 37هزارکشته و بالای 70هزار زخمی و بیش از یک میلیون و500هزار نفر را آواره کرده‌اند و این ظلم را انجام می دهند تا حماس را از بین ببرند اما با دست خودشان در دامی افتاده‌اند که در هردو سر برایشان ضرر دارد و افکار جهانی این موضوع را فهمیده‌اند اما حضرت امام 60 سال پیش متوجه این ظلم شده بود.
وی ابراز داشت: شهید سلیمانی‌ها توانسته اند این رژیم را به ستوه در‌آورند و اینقدر ناتوان بودند که در دل خاک اسرائیل به قدری تلفات داده‌اند اما اعلام نمی‌کنند یا کم اعلام می‌کنند و در لبه پرتگاه قرار گرفته‌اند تا محو شود و اگر آمریکا دستش پشت اسرائیل نبود سقوط کرده بود و هرچه شر هست از آمریکا است.
صهیونیسم هرگز نمی‌تواند شکست‌های طوفان الاقصی را جبران کند طباطبایی‌نژاد بیان کرد: اسرائیل دو شکست مفتضحانه خورده و در این شش ماهه هیچ پیشرفتی نداشتند و فقط مردم را در بیمارستان شفا شهید کردند و امروز اگر صحنه کربلایی باشد در روی زمین آن غزه است و صف خود را در کنار امام حسین علیه‌السلام تنظیم کنید و نگاه هوشیارانه مردم اردستان موجب شد تا امروز پرشورتر از همیشه شرکت کنند.
انتهای پیام/802/.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/838698/اسرائیل-در-طوفان‌الاقصی-ضربه-مهلکی-خورد
بستن   چاپ