پیام سپاهان
دعوت اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
پنجشنبه 16 فروردين 1403 - 21:47:17
پیام سپاهان - اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسئله فلسطین موضوع وحدت‌بخش جهان اسلام است و نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره) همچون حلقه‌ی وصلی است برای هم صدایی مسلمانان و مستضعفان و آزادگان جهان با قدس شریف و مبارزه برای آزادی فلسطین مظلوم.
روز قدس امسال را در حالی برگزار می‌کنیم که عملیات «طوفان‌الاقصی» هیمنه پوشالی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرده و اراده شکست ناپذیر فلسطین جایگزین آن شده است.
امروز غزه نماد تقابل حق و باطل و خط مقدم مواجهه جبهه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با مستضعفان جهان است و صبر و استقامت ملت فلسطین در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، جلوه‌ای است که به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.
از سوی دیگر شهادت سرداران رشید این دیار در راه مبارزه با اسرائیل نشانه عزم و راهبرد همیشگی نظام مقدس جمهوری ایران در حمایت از مستضعفان جهان علی الخصوص ملت مظلوم فلسطین دارد.
مجموعه مدیریت و کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان ضمن دعوت از همه مردم عزیز برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، پا به پا و در کنار مردم روزه دار در این راهپیمایی و نیز در آئین تشییع با شکوه سردار شهید زاهدی شرکت نموده و بار دیگر با آرمانهای حضرت امام و رهبری تجدید پیمان خواهد کرد.
کد خبر 741742

http://www.sepahannews.ir/fa/News/838554/دعوت-اداره-کل-بیمه-سلامت-استان-اصفهان-از-مردم-برای-شرکت-در-راهپیمایی-روز-قدس
بستن   چاپ