پیام سپاهان
ثبت بیشترین تردد خودرو‌ها در جاده بهارستان
پنجشنبه 16 فروردين 1403 - 17:20:44
پیام سپاهان -

پیام سپاهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: بیشترین تردد خودرو‌ها در سال گذشته پس از محور بهارستان در آزادراه اصفهان - زرین‌شهر، اصفهان - شهرضا (سه راهی مبارکه)، نجف آباد - تیران، کمربندی شرق اصفهان (جاده نایین - سپاهانشهر) و اصفهان - مورچه خورت (پلیس راه) ثبت شده است.
مریم تاکی با اشاره به سامانه‌های فعال پلاک‌خوان و ترددشمار برخط (آنلاین) در جاده‌های اصلی استان افزود: 336 میلیون و 819 هزار و 930 تردد وسیله نقلیه در استان در سال گذشته ثبت شد که شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، شهرضا، تیران و کرون و شاهین‌شهر و میمه به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را در این زمینه داشتند.
وی گفت: بیشترین تردد وسایل نقلیه در استان در سال گذشته مربوط به روز بیست و دوم شهریور با یک میلیون و 641 هزار و 842 تردد و کمترین در روز بیست و هشتم فروردین با 191 هزار و 155 تردد بوده است.
تاکی با اشاره به افزایش 10 درصدی میزان تردد ورودی به استان و همچنین افزایش هشت درصدی تردد خروجی در سال گذشته نسبت به سال 1401، افزود: تعداد تردد ورودی به استان در سال گذشته 34 میلیون و 807 هزار و تردد خروجی از استان 35 میلیون و 177 هزار ثبت شده است.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری استان اصفهان افزود: بیشترین درصد تخلف سرعت نیز در جاده‌های اصفهان - مورچه خورت (پلیس راه)، اصفهان زرین شهر (فلاورجان)، شاهین‌شهر- اصفهان (آزادراه معلم)، آزادراه قم - کاشان (مشکات - کاشان) و نایین - عقدا ثبت شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/838500/ثبت-بیشترین-تردد-خودرو‌ها-در-جاده-بهارستان
بستن   چاپ