پیام سپاهان
بهارستان در شب‌های قدر میزبان شهید گمنام است
شنبه 11 فروردين 1403 - 03:09:42
پیام سپاهان - به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار صمد سلطانی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص حضور شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در جمع مردم مؤمن و انقلابی شور و عاشورایی در شب‌های قدر اظهار کرد: مردم مؤمن و ولایت‌مدار مفتخرند از شب هجدهم ماه مبارک رمضان به مدت 5 شب میزبان شهید گمنام از دوران دفاع مقدس در برنامه‌ها و مراسم احیا شب‌های قدر در مساجد و اماکن مذهبی باشند.
وی گفت: حضور با برکت این شهدا بر معنویت مراسم خواهد افزود و باعث معطر شدن فضای مراسم به عطر ایثار و شهادت خواهد شد. سلطانی افزود: مردم شهرستان بهارستان که در دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت به ویژه در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس حضور حداکثری و مؤثر داشتند قدردان شهدا بوده و خواهند بود، و در این برهه کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشتند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) بهارستان بیان کرد: حضور شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مراسم و برنامه شب‌های قدر با برنامه از پیش هماهنگ شده صورت می‌گیرد.
سلطانی عنوان کرد: هدف از حضور شهید گمنام در این برنامه‌ها تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های شهدا هست که حضورش در مراسم‌ها حال و هوای معنوی به حاضر در مراسم‌ها می‌بخشد.
کد خبر 6065159

http://www.sepahannews.ir/fa/News/837124/بهارستان-در-شب‌های-قدر-میزبان-شهید-گمنام-است
بستن   چاپ