پیام سپاهان
اسکان حدود یک میلیون مسافر و گردشگر در نصف جهان
جمعه 10 فروردين 1403 - 11:19:56
پیام سپاهان - مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در پانزدهمین شب اسکان مسافران و گردشگران و ابتدای آغاز به‌کار ستاد خدمات سفر (بیست‌وچهارم اسفند 1402) تا کنون 971 هزار و 450 نفر شب خواب اسکان مسافران در شهر اصفهان انجام شده است.
جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پانزدهمین شب از میزبانی اصفهان از گردشگران و مسافران نوروزی، نصف جهان میزبان 94000 گردشگر و مسافر بود.
وی افزود: شب گذشته اصفهان میزبان مسافرانی بود که اصفهان را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کرده بودند و در این شهر مستقر شدند.
مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: شب گذشته تمام هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری و خوابگاه‌های خود گردان دانشجویی و کارمندی ارائه خدمات اسکان به گردشگران را به سر انجام رساندند.
شفیعی با بیان اینکه اسکان بیش از 7850 نفر در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها انجام گرفت و بیش از 49 هزار نفر هم در مدارس آموزش و پرورش شب خود را سپری کردند، گفت: بیش از 13 هزار نفر هم در منازل استیجاری و خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی و کارمندی اسکان یافتند.
وی خاطرنشان کرد: باغ فدک به‌عنوان تنها محل اسکان مسافران و گردشگران به‌صورت چادر خواب با پذیرش 1079 خودرو و جمعیتی بالغ بر 5000 نفر شب خواب به شایستگی میزبانی مسافران و گردشگران به سرانجام رساند.
مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: در پانزدهمین شب اسکان مسافران و گردشگران و ابتدای آغاز به‌کار ستاد خدمات سفر (بیست‌وچهارم اسفند 1402) تا کنون 971 هزار و 450 نفر شب خواب اسکان مسافران در شهر اصفهان انجام شده است.‌
وی ادامه داد: با زحمات شبانه‌روزی تمام کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان به‌ویژه کمیته ایمنی و حوادث تا کنون هیچگونه حادثه‌ای به وقوع نپیوسته است و مسافران و گردشگران در محیطی سالم و شاد و پیش‌بینی برنامه‌های مفرح فرهنگی و تفریحی با امنیت و صحت کامل شب خود را در این مجموعه سپری کردند.
شفیعی اظهار کرد: مسافران و گردشگران می‌توانند برای دریافت ظرفیت‌های باقی‌مانده اسکان و اطلاع از مکان مراکز ارائه اسکان، از طریق مراجعه به اپلیکیشن اصفهان‌من و تماس با سامانه 24 ساعته 137 اقدام و اسکان خود را انتخاب کنند.
کد خبر 740106

http://www.sepahannews.ir/fa/News/836944/اسکان-حدود-یک-میلیون-مسافر-و-گردشگر-در-نصف-جهان
بستن   چاپ