پیام سپاهان
96 کلاس در مهاباد برای اسکان فرهنگیان تجهیز شد
دوشنبه 28 اسفند 1402 - 23:13:23
پیام سپاهان - اسعد رسولی مدیر گفت: امکانات رفاهی مورد نیاز برای پذیرش مسافران فرهنگی در ایام تعطیلات تابستان امسال در قالب 12 مدرسه با 96 کلاس درس فراهم شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد 10 مدرسه دارای درجه الف بوده و 2 مدرسه نیز ویژه و با امکانات تختخوابی مهیا شده است.
مدیر آموزش و پرورش مهاباد اظهار کرد: همچنین علاوه بر مدارس پیش‌بینی شده، مهمانسرای خانه معلم شهرستان هم در قالب 24 اتاق و 123 تخت هم برای اسکان متقاضیان ساماندهی و آماده‌سازی شده است.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
رسولی اضافه کرد: فرهنگیان مسافر می‌توانند با مراجعه به پایگاه اسکان آموزش و پرورش شهرستان واقع در مدرسه شبانه‌روزی امین السلام واقع در بلوار بسیج و ارائه مدارک شناسایی و هویتی و یا نامه از اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش محل سکونت خود، از امکانات مورد نیاز مدارس برای اسکان استفاده کنند.
وی جلب رضایت مسافران فرهنگی را مهمترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: به همین جهت آموزش و پرورش مهاباد در راستای تکریم منزلت جامعه فرهنگیان، از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات بهتر از جمله ارتقای مسایل بهداشتی و نظافتی در اسکان‌ها استفاده می‌کند.
ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد پارسال با ارائه خدمت به چهار هزار و 120 مسافر و 4 هزار و 554 نفر روز در قالب 931 خانواده، پذیرای مهمانان و رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده بود.
باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

http://www.sepahannews.ir/fa/News/834503/96-کلاس-در-مهاباد-برای-اسکان-فرهنگیان-تجهیز-شد
بستن   چاپ