پیام سپاهان
با آغاز دومین دور پایش محلات؛
44 پروژه در محلات حکمت و چیذر اجرا شد
سه شنبه 1 اسفند 1402 - 12:20:00
پیام سپاهان - دومین دور پایش محلات شمال تهران با هدف بررسی وضعیت اجرای مصوبات تعیین شده در دور اول بازدیدها، از ناحیه 8 آغاز و 44 پروژه اجرایی در محلات حکمت و چیذر رصد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: در دور اول پایش ها که با حضور معتمدین، نخبگان و افراد تاثیر گذار محلی انجام شد در محله چیذر 19 و در محله حکمت 25 مصوبه تصویب و جهت اجرا به معاونت ها و شهرداران نواحی ابلاغ شد.
وی افزود: با آغاز دور دوم پایش، وضعیت اجرای این پروژه ها رصد و مشخص شد بیش از 80 درصد مصوبات انجام شده و پروژه ها به اتمام رسیده است.
صباغ مهمترین کار نواحی را خدمات شهری، نگهداشت و بحث درآمدی دانست و گفت: نگهداشت در همه حوزه های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی باید در اولویت قرار گیرد و موضوع مهم دیگر بحث درآمدی است که حوزه شهرسازی، درآمد و رسیدگی به تخلفات باید اهتمام ویژه روی آن داشته باشند.
گفتنی است از پروژه های اجرایی در دو محله چیذر و حکمت می توان به 2 هزار و 200 مترطول احداث نهر و جدول، یک هزار و 100 مترمربع پیاده روسازی، ساماندهی فضا و محوطه بازی در بوستان های طلیعه و صبا، توسعه و تجهیز سرای محلات چیذر و حکمت، اجرای 300 متر دیوارکشی اطراف اسکان کارگری،اجرای 8 هزار و 500 تن آسفالت بصورت مکانیزه و دستی در سطح ناحیه، نصب 250 متر نرده حفاظ در ارتفاع زیرگذر قیطریه، اصلاح گذر و روان سازی ترافیکی درخیابان سلیمانی، بازسازی راه بندهای بلوار اندرزگو، ساماندهی 100 متر شبکه آبهای سطحی در خیابان های کریمی و عباسی، جابجایی تیرهای برق درمعابر به جهت ایمن سازی، بازسازی سرویس بهداشتی در بلوار صبا- تقاطع فاطمیه نام برد.
لازم به ذکر است دیدار مردمی شهردار منطقه یک با شهروندان محلات، سه شنبه یکم اسفند در مسجد الائمه (ع) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/826683/44-پروژه-در-محلات-حکمت-و-چیذر-اجرا-شد
بستن   چاپ