پیام سپاهان
کشف انبار 20 میلیارد تومانی دستگاه‌های صنعتی در اصفهان
پنجشنبه 12 بهمن 1402 - 4:39:20 PM
پیام سپاهان - سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی دستگاه‌های صنعتی مربوط به خط چاپ جوراب در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از بررسی‌های تخصصی لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع در هماهنگی با مرجع قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه 8 دستگاه صنعتی شامل یک دستگاه هیتر، یک دستگاه چاپ تیشرت، 2 دستگاه چاپ جوراب تک سیلندر، یک دستگاه چاپ جوراب چهار سیلندر، یک دستگاه هیتر مربوط به چاپ جوراب، یک دستگاه استیمر بخار آب، یک دستگاه چاپ پارچه و یک دستگا هیتر بزرگ چاپ پارچه که همگی فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند، کشف شدند.
علینقیان‌پور با بیان اینکه انبار مذکور نیز در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 200 میلیارد ریال تخمین زدند که همگی توقیف و به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان تحویل شدند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده که در حال بررسی است.
پایان پیام/63101/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/819995/کشف-انبار-20-میلیارد-تومانی-دستگاه‌های-صنعتی-در-اصفهان
بستن   چاپ