پیام سپاهان
جزئیات تدابیر ترافیکی تجمع حمایت از کودکان غزه در اصفهان
شنبه 27 آبان 1402 - 9:23:23 AM
فارس
پیام سپاهان - اصغر زارع، رئیس پلیس راهور اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با عرض تسلیت به مردم‌ غزه، اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در راستای هرچه بهتر و با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم تجمع حمایت و دفاع از مردم و کودکان غزه و در راستای خدمت به تجمع کنندگان اقدام به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی می‌کند.
وی افزود: از ساعت 14 تردد هرنوع وسایل نقلیه در مسیرهای ورودی زیرگذر شهید آقاخانی در خیابان بزرگمهر به سمت میدان بزرگمهر چهارراه نور باران و کلیه مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به خیابان بزرگمهر حد فاصل چهارراه نور باران و میدان بزرگمهر، حاشیه شمالی میدان خواجو به سمت میدان‌ بزرگمهر ممنوع است.
زارع ادامه داد: تردد همچنین در تقاطع حمزه در خیابان‌ مشتاق و چهارراه نورباران به سمت میدان‌بزرگمهر، میدان بزرگمهر به سمت چهارراه آبشار، جنوب پل خواجو به سمت چهار راه آبشار و پل غدیر در خیابان آبشار سوم به سمت چهارراه آبشار نیز ممنوع است.
رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت‌ پارکینگ‌ها و در نظر گرفتن اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب شهروندان حتی‌المقدور ضمن استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از تردد در محدوده‌های مذکور خودداری کرده و درخواست می‌شود پلیس راهنمایی و رانندگی را در اجرای ماموریت یاری و ازمسیرهای جایگزین استفاده کنند.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/793892/جزئیات-تدابیر-ترافیکی-تجمع-حمایت-از-کودکان-غزه-در-اصفهان
بستن   چاپ