پیام سپاهان
25 آبان ماه هنوز در میان مردم زنده است
پنجشنبه 25 آبان 1402 - 8:38:08 AM
ایمتا
پیام سپاهان - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: اگر سیل یا زلزله‌ای در هر گوشه از کشور اتفاق بیفتد استان اصفهان از اولین استان‌هایی است که بیشترین کمک را اعزام می‌کند و این مورد نشان‌دهنده زنده بودن بیست‌وپنجم آبان در میان مردم است.
حجت‌الاسلام محسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت حماسه بیست‌وپنجم آبان مردم اصفهان کرد: بیست‌وپنجم آبان ماه ظهور بزرگ‌ترین معروفات اسلامی یعنی ایثار، گذشت، جهاد و شهادت است که این ظهور در اصفهان رقم خورد.
وی با اشاره به حماسه حضور مردم اصفهان در تشییع شهدای عملیات محرم افزود: در اتفاقی بزرگ نشان داده شد که مردم این استان نه تنها جوانان خود را تقدیم و در این مسیر ایثار کردند، بلکه خودشان هم با استقبالی بی نظیر آن‌ها را تشییع و خاکسپاری کردند و پس از گذشت دو روز از آن تشییع بی‌نظیر چندین هزار نفر به جبهه‌ها اعزام شدند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با تاکید بر اینکه 25 آبان ظهور صفات حسنه و الهی مردم اصفهان بوده که هنوز نیز در موضوعات مختلف ادامه‌دار است، تصریح کرد: اگر سیل یا زلزله‌ای در هر گوشه از کشور اتفاق بیفتد استان اصفهان از اولین استان‌هایی است که بیشترین کمک و تیم‌های جهادی خود را اعزام می‌کند و این موارد نشان‌دهنده زنده بودن 25 آبان در میان مردم است. مظاهری با بیان اینکه امروزه شکوه 25 آبان در دانش بنیان‌ها و جهاد علمی نمایان شده و در این راستا رتبه علمی استان و کشور را در سطح بالایی نگه داشته‌اند، گفت: 25 آبان در خدمات مختلف اقشار و اصناف مختلف متبلور شده و ظهور 25 آبان یعنی ظهور خدمت و گذشت میان مردم که در میان مردم ما به‌صورت فراوان وجود دارد.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/793282/25-آبان-ماه-هنوز-در-میان-مردم-زنده-است
بستن   چاپ