پیام سپاهان
رئیس ستاد بازسازی عتبات شمال استان اصفهان:
37 موکب از منطقه کاشان در پیاده روی اربعین حضور فعال دارند
یکشنبه 5 شهریور 1402 - 10:14:42 AM
ایمتا
پیام سپاهان - کاشان - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شمال استان اصفهان گفت: 37 موکب از منطقه بزرگ کاشان در پیاده‌روی اربعین از زائران پذیرایی می کنند.

رضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی اظهار داشت: مردم ولایت مدار منطقه بزرگ کاشان شامل دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل هم در زمینه حضور و هم پذیرایی از عزاداران حسینی در راهپیمایی اربعین حضوری فعال دارند.
وی با بیان اینکه از منطقه بزرگ کاشان 37 موکب به صورت فعالانه در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین ( ع) در ایام پیاده روی اربعین هستند، ابراز داشت: از این تعداد 22 موکب مربوط به شهرستان آران و بیدگل و 15 موکب هم مربوط به شهرستان کاشان است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شمال استان اصفهان با اشاره به اینکه موکب‌های آران و بیدگل از 10 تا 22 ماه صفر به زائران خدمت می‌کنند، تصریح کرد: از 22 موکب ذکر شده 11 موکب در مسیر نجف به کربلا مستقر هستند.
وی خاطرنشان کرد: هشت موکب از مجموع موکب‌های شهرستان آران و بیدگل در کربلا، یک موکب در مسیر کوفه به کربلا و یک موکب نیز در مرز مهران مستقر است و یک موکب دیگر نیز در صورت رفع موانع و مشکلاتی که برای تهیه زمین در کربلا دارد به این جمع اضافه می‌شود.
کاظمی ادامه داد: از مجموع 15 موکب شهرستان کاشان نیز یک موکب در پایانه مرزی مهران، یک موکب در شهر نجف اشرف، دو موکب در مسیر پیاده روزی نجف به کربلا و 11 موکب نیز در کربلای معلی از زائران و عزاداران آقا اباعبدالله الحسین ( ع) در ایام اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.
وی تاکید کرد: امسال با کمک خیرین و همت جوانان کاشانی علاوه بر مواکب ذکر شده یک موکب هم در مرز ایران و پاکستان مستقر شده است تا از زائران پاکستانی که برای حضور در مراسم اربعین حسینی وارد ایران می‌شوند، پذیرایی کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/766591/37-موکب-از-منطقه-کاشان-در-پیاده-روی-اربعین-حضور-فعال-دارند
بستن   چاپ