پیام سپاهان
مهاباد شهرستان نخست آذربایجان‌غربی در تزریق واکسن است
شنبه 24 مهر 1400 - 17:54:42
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از ابتدای طرح واکسیناسیون سراسری کرونا تاکنون بیش از 70 درصد جمعیت بالای 18 سال این شهرستان حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده‌اند.
خدرلو با اشاره به اینکه هم اکنون 8 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در سطح شهر مهاباد فعال است، ادامه داد: 80 واحد بهداشتی و درمانی تابعه مرکز بهداشت شامل خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت و 6 پایگاه تجمیعی و یک پایگاه خودرویی و یک پایگاه سیار خدمات واکسیناسیون ارائه می‌دهند.
این مقام مسئول اذعان کرد: همچنین تیم‌های بهداشتی به مدارس و مراکز تجمعی و سایر روستا‌های اقماری و واحد‌های تولیدی جهت واکسیناسیون مراجعه می‌کنند.
وی اضافه کرد: آخرین رکورد تزریق واکسن کرونا در این شهرستان 6 هزار دز است و در تلاش هستیم با اضافه کردن تعداد پایگاه‌ها و ساعات تزریق به رکورد هفت هزار دز در یک روز کاری برسیم.
خدرلو با بیان اینکه واکسن کافی و مورد نیاز برای تزریق شهروندان موجود است، خاطرنشان کرد: شهروندان واجد شرایط و مشمول دریافت واکسن کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن باید نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.
انتهای پیام / س خ 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/326339/مهاباد-شهرستان-نخست-آذربایجان‌غربی-در-تزریق-واکسن-است
بستن   چاپ