پیام سپاهان
کمال انسان در گرو داشتن امکانات نیست
شنبه 24 مهر 1400 - 17:53:25
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در مراسم یادواره 325 شهید محله خوزان خمینی‌شهر اظهار کرد: شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی با محرومیت‌های ظاهری در زندگی عمر پربرکتی را در دفاع از امام و انقلاب رقم زدند و در نهایت شهادت نصیب ایشان شد .
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت:روحیه قوی ، ایمان سرشار، خلوص و زهد در زندگی،تعبد، تقید به دستورات دینی، تواضع در مقابل امام راحل، ترویج انقلاب اسلامی، حضور در جبهه‌های جنگ از ویژگی‌های مهم آیت‌الله اشرفی اصفهانی به‌عنوان یک شخصیت بی‌نظیر بود .
وی بابیان اینکه زندگی ایشان برای همه ما درس عبرتی است، گفت: تجلیل از چنین شخصیتی برای اعلام هویت خود ماست .
مهدوی با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله اشرفی افتخاری برای خمینی‌شهر محسوب می‌شوند، تصریح کرد: آیت‌الله اشرفی با وجود سن زیاد آرزوی شهادت را داشتند، مردم استان اصفهان و ملت ایران به وجود چنین شخصیتی افتخار می‌کنند.
امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره اینکه آیت‌الله اشرفی ده سال از عمر خود را در شهر کرمانشاه گذراندند، گفت: مردان بزرگ الهی محدود به یک سرزمین خاص نیستند، امام راحل در پیام ارتحال ایشان فرمودند: چه سعادتمند است کسی که عمری را در راه اسلام و تبلیغ دین گذراند و پایان عمر خود را با شهادت در راه خدا به اتمام رساند .
وی گفت: شهید آیت‌الله اشرفی در زمان تحصیل با کمترین امکانات و تجهیزات رفاهی حدود سی سال به تحصیل مشغول بودند و نکته مهم در این زمینه این است که امکانات به انسان کمال نمی‌دهد.
مهدوی عنوان کرد: کمال و رشد انسان در رعایت حدود و تقوای الهی است، این عدم وابستگی دنیایی و بریدن از تعلقات مادی ویژگی مهم آیت‌الله اشرفی اصفهانی بود.
انتهای پیام/63086/آ/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/326334/کمال-انسان-در-گرو-داشتن-امکانات-نیست
بستن   چاپ