پیام سپاهان
توصیه آتش‌نشانی اصفهان به کوهنوردان صفه
شنبه 24 مهر 1400 - 17:53:16
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن گلابی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی هنگام کوهنوردی ، گفت: این روز‌ها تعداد افراد مراجعه کننده به کوه صفه بسیار زیاد است که با رعایت نکات ایمنی نباید اجازه دهیم که این لذت به تلخی تبدیل شود.
وی افزود: افرادی که قصد کوهنوردی دارند، باید از لوازم مخصوص کوهنوردی از جمله کفش و لباس مناسب استفاده کرده و ضروریات اولیه خود را در کوله پشتی قرار دهند.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسیر‌هایی در کوه صفه ایمن‌سازی و تابلو گذاری شده که انتظار می‌رود شهروندان از این مسیر‌ها حرکت کنند.
وی با تاکید بر اینکه اگر دستورالعمل‌های ایمنی هنگام کوهنوردی رعایت شود، هیچ خطری افراد را تهدید نخواهد کرد، ادامه داد: چنانچه شهروندان در مسیر کوهنوردی دچار سردرگمی شدند، از طریق تماس با شماره 125، عدد تابلو‌های نصب شده در مسیر یا مختصات موقعیت خود را اعلام کنند.
آتشپاد گلابی گفت: در فصل پاییز و وزش باد‌های موسمی، هنگام کوهنوردی از تردد بر لبه‌های کوه باید خودداری کنند و ترجیحاً این ورزش همراه با افراد آشنا به فنون کوهنوردی انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: نیرو‌های این سازمان در کمپ ایستگاه آتش‌نشانی کوه صفه مستقر و آماده ارائه راهنمایی به شهروندان هستند.
منبع:ایمنا
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/326333/توصیه-آتش‌نشانی-اصفهان-به-کوهنوردان-صفه
بستن   چاپ