پیام سپاهان
وقوع 3 هزار تصادف در بهارستان/کمربندی گلستان گره گشا نیست
شنبه 24 مهر 1400 - 17:50:56
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جبار جمشیدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی شش ماه نخست امسال بیش از 3 هزار مورد حادثه رانندگی در جاده‌های بهارستان رخ داده است که در این تصادفات 8 نفر کشته شدند.
جمشیدی با بیان اینکه بررسی آمارها نشان می‌دهد در مجموع 11 درصد حوادث جاده‌ای بهارستان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، افزود: نبود دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی و کمربندی، دو مشکل جدی شهرستان بهارستان است.
وی با اشاره به اینکه به‌طور متوسط روزانه بین 20 تا 30 تصادف در بهارستان رخ می‌دهد، افزود: متأسفانه به‌خاطر عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این منطقه، روز بدون حادثه نداریم.
رئیس پلیس راهور بهارستان به پروژه کمربندی در حال ساخت شهر گلستان اشاره کرد و بیان داشت: به‌خاطر مکان‌یابی غلط و اشکالاتی که در این مسیر دیده می‌شود، در صورت افتتاح پیش‌بینی می‌شود فقط 20 درصد از مشکلات ترافیکی این شهر حل شود.
وی عنوا ن داشت: کمربندی شهر گلستان فقط نام کمربندی را یدک می‌کشد و نمی‌توان از آن به‌عنوان یک مسیر جایگزین در مواقع بحرانی استفاده کرد.
جمشیدی به تلخ‌ترین حادثه رانندگی بهارستان طی شش ماه گذشته اشاره کرد و گفت: حادثه برخورد تریلی با پل عابر پیاده شهرک سبزدشت که موجب کشته شدن دو تن از اهالی بهارستان شد تلخ‌ترین حادثه شش ماه گذشته بود.
کد خبر 5328873

http://www.sepahannews.ir/fa/News/326323/وقوع-3-هزار-تصادف-در-بهارستان-کمربندی-گلستان-گره-گشا-نیست
بستن   چاپ