پیام سپاهان
دادستان جدید شهرستان نجف‌آباد معرفی شد
شنبه 24 مهر 1400 - 17:49:59
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، علی اصفهانی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان نجف‌آباد از پیگیری اجرای سند تحول در قوه‌‌قضاییه و مشارکت دادن بیشتر مردم در امور به عنوان راهبردهای مهم قوه‌قضاییه نام برد و اظهار کرد: علی زارع در طول مسؤولیتش، اقدامات بسیار خوبی در موضوع حقوق عامه و مقابله با کرونا داشت و در آینده نیز از تجربیات و توانمندی‌های وی در دادگاه کیفری استان که یکی از مهم‌ترین دادگاه‌های استان و مرجع رسیدگی به بسیاری از جرایم سنگین و مهم محسوب می‌شود، استفاده خواهیم کرد.
مجتبی راعی فرماندار شهرستان نجف‌آباد با اشاره به نقش دادستان نجف‌آباد در مدیریت شرایط خاص شهرستان هم‌چون اغتشاشات و برگزاری سالم انتخابات، اضافه کرد: در این مدت، برخی مشکلات چندین‌ساله شهرستان، بحران کرونا، مقابله جدی با جرایم، موضوع آسیب‌های اجتماعی، حمایت از خانواده زندانیان، معضل ساکنان گلدشت با کمیته امداد و موضوعات زیست‌محیطی از جمله مواردی بودند که با همکاری و ورود قاطعانه دادستان، تا حدود قابل توجهی حل و فصل شدند.
به گزارش فارس، در این مراسم حسین گرامی به عنوان دادستان جدید نجف‌آباد معرفی شد. وی پیش از این معاون قضایی دادگستری نجف‌آباد بود.
انتهای پیام/63109/آ/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/326318/دادستان-جدید-شهرستان-نجف‌آباد-معرفی-شد
بستن   چاپ