پیام سپاهان
رئیس اداره اوقاف خوانسار خبر داد؛
ثبت 2 وقف جدید در خوانسار طی سال 1400
شنبه 24 مهر 1400 - 10:04:54
پیام سپاهان - خوانسار- رئیس اداره اوقاف خوانسار گفت: در سال جاری دو وقف جدید در این شهرستان انجام شد که شامل یک منزل مسکونی به نیت حسینه و یک باب مغازه در مجموع به ارزش حدود هشتاد میلیارد ریال است.

محمد حسین شفاعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در سال جاری پنج مجوز سرمایه گذاری برای موقوفات حمام هرستانه، حاج میرزا محمد خوانساری، حاج صانع، آخوند ملاحیدر و چشمه آخوند دریافت شده است.
وی افزود: همچنین در اجرای طرح ضیافت الهی و شمیم حسینی بیش از 250 بسته معیشتی و پک تحصیلی در ماه رمضان و ماه صفر به ارزش 700 میلیون ریال توزیع شده است .
اجرای عملیات عمرانی در دو امامزاده خوانسار
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوانسار از اجرای عملیات عمرانی در امامزادگان احمد (ع) و سید صالح (ع) به ارزش بیش از ده میلیارد ریال خبر داد و گفت: در سال جاری در راستای نیت واقفان خیر اندیش سه میلیارد ریال در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و تعمیر مساجد و حسینیه هزینه شده است.
ثبت دو وقف جدید در خوانسار
شفاعتی با بیان اینکه در سال جاری دو وقف جدید از سوی حاج حسن شفیعی و همسرش حاجیه خانم اشرف شفیعی به ارزش حدود هشتاد میلیارد ریال انجام شد، افزود: این واقفان خیراندیش منزل مسکونی خود را به نیت حسینیه وقف و حسینیه نیز به نام فرزند شهیدشان محمد صادق شفیعی نام‌گذاری شد، همچنین از سوی این واقفان یک باب مغازه در خیابان امام شهر خوانسار برای هزینه‌های این حسینیه وقف شد .
50 درصد مساجد خوانسار فاقد سند هستند
وی با بیان اینکه در شهرستان خوانسار 116 مسجد وجود دارد که 50 درصد فاقد سند هستند، گفت: در سال جاری 6 سند مالکیت به متراژ حدود 14 هزار مترمربع دریافت و تحدید حدود و نقشه برداری 20 رقبه انجام شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/326186/ثبت-2-وقف-جدید-در-خوانسار-طی-سال-1400
بستن   چاپ