پیام سپاهان
امام جمعه خمینی شهر:
استکبارستیزی از مصادیق بارز وحدت میان مسلمانان است
جمعه 23 مهر 1400 - 15:55:22
پیام سپاهان - خمینی شهر - امام جمعه خمینی شهر گفت: استکبارستیزی از مصادیق بارز وحدت میان مسلمانان در تمام جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خمینی شهر ضمن تسلیت شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت و دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: معنای تقوا در مراقبت از نفس، نگاه چشم، اعمال انجام شده توسط دست و گفتاری که بر زبان جاری می‌شود، خلاصه می‌شود چراکه حیات مادی زودگذر است.
وی با اشاره به پیش رو بودن هفته وحدت از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول ، تاکید کرد: تولی و تبری منافاتی با وحدت میان مسلمانان ندارد چراکه منظور از وحدت دست برداشتن از اعتقادات شیعی یا آمیختن برخی آداب شیعه با آداب اهل سنت، نیست.
وی وظیفه یک شیعه را پیروی از سیره اهل بیت ( ع) خواند و ادامه داد: استکبار ستیزی از مصادیق بارز وحدت میان مسلمانان جامعه است.
امام جمعه خمینی شهر به شهادت عالم فرزانه شهید آیت الله اشرفی اشاره نمود و در ارتباط با خصوصیات اخلاقی ایشان توضیح داد: شهید آیت الله اشرفی مطیع امر ولایت بود و مدت 27 سال در منطقه کرمانشاه عهده دار امامت نماز جمعه بود.
وی در ادامه بیان کرد: شهید اشرفی عمر خود را برای اعتلای اسلام هزینه کرد، عالمی که شخصیتش بسیار اثر گذار بود و با شهادت وی دشمنان گمان کردند اندیشه او را سرنگون و منکوب کردند درحالیکه با شهادت این مرد بزرگ مهر ذلت بر پیشانی دشمن نهاده شد و افکار این عالم بزرگ نشر و گسترش یافت.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی به انفجار تروریستی مسجد خان آباد قندوز افغانستان اشاره و ابراز کرد: این مردم مظلومانه به خاطر حب اهل بیت ( ع) به دست دشمنان شهادت رسیدند.
وی افزود: این اعمال شنیع که دشمن سعی دارد با انجام آنها بین کشورهای منطقه اختلاف افکنی کرده، در کشور افغانستان ناامنی ایجاد کند و به دنبال آن کشور جمهوری اسلامی ایران را نیز درگیر نماید به شدت محکوم می‌کنیم.
وی تاکید کرد: امنیت مردم افغانستان باید توسط طالبان برقرار شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/326003/استکبارستیزی-از-مصادیق-بارز-وحدت-میان-مسلمانان-است
بستن   چاپ