پیام سپاهان
کاپیتان تیم والیبال سپاهان:
به ترکیب ایده آل مدنظرمان رسیده ایم
پنجشنبه 22 مهر 1400 - 09:02:55
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان کاپیتان تیم والیبال سپاهان گفت: با بازگشت ملی پوشان تیم به تمرینات و همچنین رفع آسیب دیدگی و خستگی بازیکنان با ریکاوری، توانستیم به ترکیب ایده آل برسیم.

علیرضا مباشری پس کسب قهرمانی در رقابت های چهارجانبه «یادبود علی لندی»، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند ماهی است که تمرینات تیم شروع شده و به مرور زمان با ریکاوری، آسیب دیدگی های ملی پوشان برطرف شده است. همچنین نیاز به چند بازی تدارکاتی داشتیم که در گام نخست با سه تیم در تهران دیدار کردیم. پس از آن نیز این رقابت های چهارجانبه محک خوبی برایمان بود.
وی سطح لیگ برتر امسال را سخت ارزیابی کرد و افزود:به نظر می‌رسد امسال لیگ سختی داشته باشیم؛ زیرا انتظارات از تیم سپاهان بالا رفته است. از سوی دیگر بقیه تیم ها نیز تقویت شدند و به سطح قوی تری رسیده اند.
کاپیتان تیم سپاهان یادآور شد: در سال گذشته به سبب برخی شرایط ناگهانی و مصدومیت یکی از اعضا تیم باوجود بردهای خوبی که داشتیم، مقام اول و دوم را از ما گرفت، اما امیدواریم امسال تا پایان شرایط خوبی داشته‌ باشیم.
مباشری در خصوص جوانگرایی های انجام شده در تیم و هماهنگی نیروهای تازه نفس با بازیکنان باتجربه نیز تصریح کرد: جوانان اضافه شده به تیم هرچه بیشتر بازی کنند، با تجربه تر و هماهنگ تر خواهند شد. با تدابیر کادر فنی، در شرایط سخت، بازیکنان باتجربه تر و در شرایط مساعد جوانان برای کسب تجربه وارد میدان شدند تا بتوانیم به ترکیب خوبی برسیم.
وی دلایل اقتصادی را عامل پیشرفت نکردن قراردادهای والیبالی دانست و ابراز امیدواری کرد؛ در سال های آینده تیم ها باپشتوانه مالی بهتری وارد لیگ شوند تا بازیکنان به نحو بهتری حمایت شوند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/325833/به-ترکیب-ایده-آل-مدنظرمان-رسیده-ایم
بستن   چاپ