پیام سپاهان
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد:
هیچ تیمی برای لیگ آمادگی 100درصدی ندارد
پنجشنبه 22 مهر 1400 - 10:00:00
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معتقد است، هیچ تیمی نمی تواند با آمادگی صددرصدی وارد لیگ شود و فرایند آماده سازی در طول بازی ها باید همچنان ادامه یابد.

محمد غیاثی پس از کسب مقام دوم رقابت های چهارجانبه یادواره «شهید علی لندی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از دو ماه پیش فرآیند آماده سازی تیم را شروع کردیم و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. اما باید توجه داشت که فرآیند آماده سازی در طول لیگ هم ادامه دارد و تا قبل بازی ها نمی توان به آمادگی 100درصد رسید.
وی در خصوص اردوهای آماده سازی تیم، توضیح داد: با همکاری باشگاه اردوی برون مرزی ترکیه برگزار شد و آماده سازی خوبی داشتیم. پس از آن در مسابقات چهارجانبه سپاهان شرکت کردیم که باعث شد شناخت خوبی نسبت به توانمندی های خود و رقبا پیدا کنیم.
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد خاطرنشان کرد: در فرصت یک هفته ای تا شروع لیگ باید روی نقاط ضعف تیم تمرکز کنیم.
وی تاکید کرد: تیم ما نیز به مرور و با تمرینات بیشتر به روزهای اوج خود باز خواهد گشت و می‌توانیم نهایت استفاده از پتانسیل یاران خود را ببریم.
غیاثی سطح لیگ برتر امسال را نامعلوم دانست و ادامه داد: سطح لیگ به سبب تکثر بازیکنان بالاست، اما تا زمانی که بازی ها شروع نشود، نمی‌توان نظر قطعی درخصوص سطح بازی ها داد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/325832/هیچ-تیمی-برای-لیگ-آمادگی-100درصدی-ندارد
بستن   چاپ