پیام سپاهان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:
بیشترین تصادفات اصفهان در ورودی شهرها اتفاق می‌افتد
پنجشنبه 22 مهر 1400 - 11:08:41
پیام سپاهان - اصفهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: بیشترین تصادفات استان اصفهان بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در ورودی شهرها اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الله غلامی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان اصفهان که به همت پلیس راه استان اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول اظهار داشت: استان اصفهان عنوان قطب گردشگری کشور را یدک می‌کشد و این ویژگی منحصر به فرد حجم انبوه سفرها را به دنبال دارد.
وی افزود: اصفهان صنعتی ترین استان کشور است و از این رو تردد در محورهای این استان نیاز به خدمات رسانی ملی دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان با 9 استان مجاور تبادلات مختلف دارد، تصریح کرد: اصفهان رتبه اول حمل بار و رتبه سوم جابجایی مسافر در کشور را دارد.
وی ادامه داد: محوریت هماهنگی همه این جابجایی‌ها نیروی انتظامی است و نهادهایی مانند اداره حمل و نقل و راهداری، فرمانداری‌ها و دیگر نهادها نیز این نیروی خدوم را همراهی می‌کند.
غلامی با بیان اینکه هر ماه کمیسیون ایمنی راه‌ها در استانداری اصفهان تشکیل می‌شود، اضافه کرد: در این جلسات در کنار گزارش دستگاه‌ها گزارش‌های تحلیلی پلیس راه و راهور را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم و برای اجرای پروژه‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در بررسی‌ها نقاط پر حادثه شناسایی و تمرکز بر روی ساماندهی این مناطق در دستور کار قرار گرفت، گفت: ورودی شهرها بیشترین حجم تصادفات را داشته که در دست ساماندهی است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با توجه به حجم سفرها و طول راه‌ها در کشور در زمینه میزان کاهش تصادفات جز پنج استان برتر کشوری هستیم و امیدواریم با حضور فعال در شبکه راه‌ها شاهد کاهش تعداد تصادفات در شبکه راه‌ها باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/325699/بیشترین-تصادفات-اصفهان-در-ورودی-شهرها-اتفاق-می‌افتد
بستن   چاپ