پیام سپاهان
اصغری مقدم:بازی با تیم فوتسال گیتی پسند تماشایی خواهد بود/ داورانمان نتوانستند پا به پای فوتسال پیشرفت کنند.
چهارشنبه 21 مهر 1400 - 06:18:46
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی یکشنبه این تیم با گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی با گیتی پسند اصفهان یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل ما خواهد بود. به خصوص اینکه این دیدار در اصفهان برگزار خواهد شد.
درست است که گیتی پسند ملی پوشان زیادی دارد، اما ما هم دستمان بسته نیست و بازیکنان بسیار خوبی داریم و به نظر من بازی بسیار با کیفیتی از آب در خواهد آمد. در هر صورت گیتی پسند میزبان این بازی است و با تمام توان به مصاف ما می‌آید. خوشبختانه تا شروع بازی با گیتی پسند فرصت زیادی داریم و می‌توانیم با تمریناتی که انجام می‌دهیم خودمان را برای این مسابقه به خوبی آماده کنیم. امیدوارم در نهایت گیتی پسند را شکست داده و 3 امتیاز شیرینی را به دست بیاوریم.
سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین درباره اینکه آیا برای بازی با گیتی پسند محروم یا مصدومی دارند یا خیر بیان داشت: خدا را شکر برای این مسابقه هیچ محروم و مصدومی نداریم و تمامی بازیکنان آماده بازی با گیتی پسند هستند.
اصغری مقدم درباره حواشی‌های زیادی که در مسابقات لیگ برتر فوتسال وجود دارد: این حواشی‌ها در مسابقات لیگ برتر ما زیاد وجود دارد. ما چند سال پیش داوران بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ داشتیم که الان یا بازنشسته شده اند یا از این کار استعفا داده و دیگر قضاوت نمی‌کنند. به همین دلیل تعداد داوران خوب ما در بازی‌های لیگ بسیار محدود شده است. به نظر من داورانمان نتوانستند پا به پای فوتسال پیشرفت کنند. از طرفی اگر تیم‌ها بخواهند برای هر صحنه به داور اعتراض کنند اصلا درست نیست و باید باشگاه‌ها اعتراضات خود را کمتر کنند.
بیشتر بخوانید
زمان سفر تیم فوتسال کراپ الوند به اصفهان مشخص شد سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین ادامه داد: من از داوران عزیز خواهش می‌کنم کمتر به فکر مدیریت بازی بیفتند و با کوچک‌ترین اتفاق سریع سوت نزنند. به هر حال اشتباه داوری جزئی از بازی است و ما باید یاد بگیریم کمتر به داور اعتراض کنیم. به هر حال امیدوارم داوران در ادامه بازی‌های لیگ عملکرد خوبی داشته باشند.
انتهای پیام/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/325223/اصغری-مقدم-بازی-با-تیم-فوتسال-گیتی-پسند-تماشایی-خواهد-بود--داورانمان-نتوانستند-پا-به-پای-فوتسال-پیشرفت-کنند
بستن   چاپ